tirsdag 24. april 2012

Mitt hagerom :) og så lurer jeg på om du har tips til dekor av en stygg potte...

Endelig tirsdag kveld!
Jeg skal kose meg foran tv skjermen, det er både Frustrerte Fruer og Grey`s i kveld.
Tirsdagskvelder er digge:)

Jeg lovte dere bilder fra litt hagerom igår, og her kommer de...









Jeg er veldig glad i Pelargonia... :)



Stor gren i taket, med lyker...


Og så....
Noen som kan komme med tips om hvordan man kan få denne litt finere??










Denne sangen har jeg dilla på i disse dager.... fin! HørHør:)


Ha en fin tirsdagskveld da, dere:)
Klem

Janne:)

5 kommentarer:

  1. Så fint og koselig i ditt hagerom Janne!! Det var virkelig innbydende. Har dessverre ikke noe tips til potta.

    SvarSlett
  2. Så fint med den stigen! Jeg har en mintgrønn husmortrapp fra Kremmerhuset som jeg tenkte å fylle med blomster :) Har ikke noen umiddelbare tips til portal desverre? Men det er det sikkert mange som kommer med etterhvert :) Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for fin inspirasjon :-D
    Kanskje du kan spraymale den?
    Eller hva med decpupage og noen ekstra lag med lakk?

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. Fin sang, den får jeg nok også dilla på!! Takk:) Heldige deg som har Pelargonier du kan potte om....jeg har kasta min fine fra i fjor pga uvitenhet! Det skjer ikke igjen. Ha det fint så lenge! Klem

    SvarSlett
  5. Hi hi. Er ikke alltid vi har lik musikksmak Janne, men her er vi enige :) Hilde Marie

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...