lørdag 14. mai 2011

"Dress my nest..." challenge!



Damen bak bloggen Mrs. Hardy har en artig utfordring gående... Dress my nest Challenge!
Tenkte jeg ville være med på denne, og her er mitt bidrag:)




Kjolen kjøpte jeg i forrige uke(!) på Hennes og Maurits, og den er jeg blitt utrolig glad i. Siden jeg er ganske så stor rundt magen om dagen;)trenger jeg sårt en kjole som passer til kroppen min uten at jeg ser ut som en sekk av den grunn...erfaringer fra min side forteller historier om kjoler som ser mer sekk ut enn den neste...;)

Så denne kjolen skal brukes, mye...!7.mai, kommende bursdager etc.:)
Jippi!
Pris?? Kun 199,- Et kupp, vettu!

Når challengen sier dress my nest, vil jeg vise kjolen min sammen med gangen min...:) Den var nyoppusset for noen år siden, og har blitt veldig fin:) Jeg liker hvitt sammen med bruntoner, og mine pyntegjenstander går som regel i de litt grovere tingene:)

Gardinen har jeg sydd "ny" av en annen gardin:)



Her ser dere lykt på fot sammens med reisekofferten min fra jeg var liten. Bildet på vegg er fra Skeidar og viser en dame med en kjole i samme fasong (nesten)  ;))




Go lørdag da! :)

4 kommentarer:

  1. Så skjønn kjole! me like! :) Ha en finfin kveld videre! :)

    SvarSlett
  2. Hei Super flotte bilder du har tatt:)

    SvarSlett
  3. så stilig kjole! jeg er også glad i bruntoner og hvitt :)
    gøy at du er med!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...