torsdag 26. mai 2011

Gammel, sliten lampe ble ny skjønnhet


Dette er en lampe fra huset. Den var overhodet ikke brukbar tidligere da vi fikk den, men etter etter litt pussing, ny lampeskjerm, ny ledning og litt lim fikk vi den i stand igjen! 
Liker den kjempegodt. 
Favorittdetaljene på lampen er selvfølgelig dekoren av vakre engler som sitter på hver side av lampefoten.





Er de ikke vakre? 



Detalj fra foten.

Dette var litt fra meg i dag, snart er det en tur ut:)
Får se om jeg skal benytte dagen til å være litt kreativ også;)


Nyt dagen:)
Klem fra Janne.


4 kommentarer:

  1. Så spennende lampe! Er nok ikke mange som har helt lik som den. Ble kjempefin hos deg!

    SvarSlett
  2. Denne likte jeg Janne.... Så flotte detaljer med englene! Vi koser oss foressten med "sjefen i huset" som du kalte han(og det stemmer jo det)! Gleder oss til dere skal få hilse på han!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så skjønn lampe! Det er så kjekt å kunne nyttegjøre seg slike gamle skatter :o)
    Jeg har endelig kommet meg tilbake på nett igjen, og legger meg til som følger (bedre sent enn aldri...?) hos deg også :o)

    Ha en videre strålende uke, nå skal jeg ligge her på sofa'n og øve meg på restitusjon... Noe så kjeeeedeliiiig...... Hehe.

    SvarSlett
  4. Nydelig lampe Janne :)

    Klem Therese

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...