lørdag 21. mai 2011

Himmelsk # 36


"Himmelsk #36



Her er mitt bidrag til Petunia`s Himmelske utfordring.... :)

Bildet er tatt september i fjor, PÅ Alby, Jeløya. 
Ser dere hva jeg ser??

:))

Hehe, en elefant vel! 
Eller får du andre assiosasjoner til dette bildet? :)

Ellers synes dere kanskje det er litt "stille" på bloggen min om dagen? Grunnen til det er at jeg ikke har min trofaste venn tilstede i hus, mitt kamera.. :) Jeg klør etter å få det tilbake, jeg har glemt det hos min tante/onkelfamilie, men jeg får hentet det til mandag...:))

Til da, ha en deilig helg fortsatt! :)


4 kommentarer:

  1. Selvfølgelig en elefant, ja! :) Fint bilde!

    Ikke lett å klare seg uten kamera! Godt du får det igjen på mandag.

    Ha en fin kveld. KLem fra Lena

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig besøk hos meg:) Jeg var som deg og turte ikke å ta karuseller etter at jeg fikk barn. Og den yngste er jo 11 år nå!!! Jeg ble svimmel bare av å riste på hodet. Plutselig i dag ble jeg om du sa; TØFF. Helt utrolig herlig følelse. Vanvittig at jeg våget igjen:)

    Flott bilde. Jo, jeg ser en elefant:) Men har du sett den amerikanske serien Alf (den er gammel)?
    Minner meg om han også:)

    God kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Artig! Gamle Alf ja, litt lik han faktisk. Ellers ser jeg absolutt en elefant! Fint bilde. :-)

    SvarSlett
  4. Ja, jeg ser elefanten og jeg ser en saxofon også! Artig med slike figurskyer og ekstra gøy når man klarer å ta bilder av det!!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...