tirsdag 3. mai 2011

Marokkansk fat og litt søm


Titter innom for å si hei, og for å vise dere litt "nytt" i stua:)
Har tatt ukesvaska i dag, og med det kom litt ny inspirasjon til å forandre litt. Ikke mye, men nok til at jeg kan se stua med "nye" øyne...ja, ja, du skjønner sikkert hva jeg mener;)


Dette fatet er jeg utrolig glad i, kjøpte det for noen år siden og har vært brukt ganske så mye siden da. Brukt og brukt... vel, pyntet det med alskens ting og tang da:) Til jul pleier jeg å dekorere det fullt med flere hvite store kubbelys og små detaljer av f.eks. små vaser, kongler, snø etc. Fatet har også prydet tømmerveggen også. 

Fatet er et marokkansk fat, og det følger også med bordben til. Bruksområdet er stort, akkurat som fatet - det liker jeg:)



I disse dager skal det nå få æren av å få seg pyntet av diverse små telysglass, eføy, Jomfru Maria, lysestaker etc... :)

Sydde også to par posebukser til i dag, str. 50-56:)


Her er den ene, over.


Ha en finfin kveld! :)

2 kommentarer:

  1. Så fint du har pyntet. Posebuksene er kjempesøte.

    Ha en fin uke videre.

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...