søndag 21. oktober 2012

Fineste helga



Hatt en fin helg??

Håper det:)
Vi har vel ikke gjort så mye denne helgen, og det har vært så godt!
Digg å ikke ha så mye på tapeten for en gangs skyld:)


bildet er fra kjøkkenbordet til farmor. detaljer. liker det, jeg:)


Dagen i dag har vi brukt til å være ute på formiddagen før de små skulle ha seg en time og to på øyet.
I ettermiddag har vi vært på besøk hos min farmor, hele familien på 5!
Skikkelig livat, og veldig koselig:)
Flotte farmor, er veldig glad i henne <3

Når klokka bikka halv sju var de minste lagt, og nå er det eldstemann, mamma og pappa som styrer huset;)
Det er fint og godt for eldstemann å få mamma og pappa helt for seg selv på slutten av dagen.

Jeg har fått en bestilling igjen, og denne gang er det posebukse til jente, str. 5 år, skal starte på den i kveld:)
Bilde kommer når den er ferdigprodusert!
Takk for fine tilbakemeldinger på tags jeg lager, gleder meg til å vise dere mer etterhvert:)

Håper du får en knall uke:)
Uken blir hektisk for min del, men dessto raskere går dagene til helga!
Da skal nemlig mor og far på fæst:)))

God klem:)





12 kommentarer:

  1. Så koselig bilder fra din farmors bord. Du har tatt det så flott også. Jeg likte de merkelappene du viste under her. Er det slike man kan trykke ut fra en slik "maskin"?

    SvarSlett
  2. Høres ut som dere har hatt en flott dag! Ønsker deg en fin ny uke:-)

    SvarSlett
  3. Hei søte flinke deg. Ja du er virkelig en flink dame. Lager og skaper så masse fint.
    utrolig kreativ, og veldig fin blogg du har.
    Jeg er så inponert. Og lykke til med standen du skal ha. Blir sikkert vedlig kjekt.
    Og kos deg med sying i kveld.
    Tusen takk for koselig hilsen fra deg, ble så glad.
    Klem Maegareth

    SvarSlett
  4. Herlig bilde, jeg er glad i detaljer jeg og:)
    Helger uten noe på tapetet er ofte de fineste. Det er da man har tid til å stoppe opp litt og hos oss er det i alle fall de dagene da de fineste øyeblikkene hender:)

    Håper uka di blir fin i alt det hektiske,
    god klem til deg:)

    SvarSlett
  5. Hei skjønne deg:)
    Du skriver alltid så koselig og alltid like kjekkt å lese det du skriver,sitter liksom igjen med ein slik god følelse:)
    Så fint bilde fra farmor di sitt bord,veldig flott!
    Siden du skriver heile familien på 5 så må eg skrive kva minstemora på 4 sa idag,du mamma me er mange i familien,tenk me er så mange som 5 stk,da e masse da:)hihi måtte smile for meg sjølv:)

    Ein flott kveld til deg:)
    Gode klemmer fra Lillian som digger bloggen din!

    SvarSlett
  6. Forholdsvis rolig helg på oss også. Har vært en del sammen med store og små venner, og det er jo alltid koselig! :)
    Startet forøvrig arbeidsuka idag, og det var i grunnen helt greit, så vått og surt som det har vært i det siste...
    Ønsker deg ei flott, ny uke!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  7. Hei :)
    Tusen takk for koselig helsing på bloggen min :)
    Har hatt ein særdeles rolig dag idag i motsetning til i går som var jobbedag for meg. Laurdagsjobbing er ikkje det kjekkaste eg veit, men no er det ei stund til neste gong.
    Ha ein fin kveld vidare og husk; Ny veke ~ Nye mogleheiter :))

    Klem/Janne

    SvarSlett
  8. Deilig med helg hvor man har... rett og slett HELG!! Ha en herlig uke :-)

    SvarSlett
  9. Høres ut som en veldig koselig kveld! Jeg kan dessverre ikke den lørdagen dere inviterer til bloggtreff:-(.
    Slike sammenkomster pleier å være veldig trivelige, så skulle gjerne vært med. ser at LOtta kommer osgå, vi bor jo i Drøbak begge to. Ja ,ja...
    Klem♥

    SvarSlett
  10. Høres ut som en veldig trivelig dag med uteaktiviteter og besøk hos din farmor, og ikke minst en rolig avrunding på dagen... deilig med en lat helg tenker jeg:)
    Så koselig bilde fra din farmors kjøkken:)

    Ønsker deg en fin ny uke, og ha det gøy på fæst til helgen:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  11. Som oftest synes jeg de helgene man ikke har program er de deiligste. Det blir en helt annen ro på alle i familien og i hele heimen :)
    Ha en strålende ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  12. Nydelig bilde:)
    Ha en fin uke:))
    Klem
    Liza

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...