tirsdag 23. oktober 2012

Moro, eller bare tull?


Hei og hopp!

Ny uke, nye muligheter... :)
Vi har begynt å rive i 2. etg... Hurraaa!
Siste rommet oppe gjenstår, og nå er vi endelig i gang:)
Vi har endelig fått tømt det helt, det har vært et lagringsrom i flere år, og du kan jo bare tenke deg på hvor mange lass med ting og tang som har blitt kastet. OG sendt til Fretex etter denne enorme oppryddninga.
Godt gjort er vel gjort, nå begynner morroa;)
Skal vise noen bilder snart.



Ville så gjerne vise dere disse tøffe karene som møter oss hver morgen, ved porten inn til barnehagen:)
Herlige karer som viser humor og sinte sprell, barna digger de:)
Fine barnehagen:)
Liker oss godt der, og ungene stortrives!:)
*godt for et mammahjerte, det*
 
Her er bloggen til Petrus og Petrine som også skriver om gresskar og bhg;)
Takk for idè til foto;))


Skal du noe Halloween? Skal ungene dine ut å knakke på dørene??
Eller synes du halloween er tull?

Minner om give awayen min, sponset av Lille Interiør.
Klikk deg inn her



Ønsker deg en super kveld:)
Her blir det en liten date med symaskinen!

Janneklem:)

10 kommentarer:

  1. I min tid gikk vi "julbokk" med nisselua og godterkurven (i romjula), det var gøy!!
    Men tidene forandrer seg.

    "Hallo venn" er også en måte å si det på ;))

    SvarSlett
  2. Hi hi, så kule!

    Tror man får sånne fjernkontroller til alle - mener min er universal! Det står ihvertfall ikke canon på den :-) Kjøpte min hos Japan Photo mener jeg å huske, og har brukt den masse!

    SvarSlett
  3. Hei:)Har en liten frøken på 10 som elsker Halloween.
    Kostymer og forberedelser er et must..
    Så hyggelig velkomst i barnehagen,skjønner godt at barna liker disse 2 gledessprederne:))

    SvarSlett
  4. Så stilige;)
    Mine barn er så små enda, men det blir om et par år.
    Jeg har ikke vært så opphengt i det tidligere, men kan gjerne tenke meg å
    pynte trappa med et gresskar!;)
    Så pleier jeg jo å kjøpe inn godterier til knask da :-D
    Fin kveld videre!
    Klem

    SvarSlett
  5. Det var noe kjent med barnehagegresskarene ja:D
    Vi har et helt avslappet forhold til Halloween, R var ute og gikk et par ganger på barneskolen - mamman ga KLARE formaninger om hva som var lov og hva som ikke var lov før hun gikk. Triks var ikke lov, kjiip mamma;) A og jeg har vært med en venninne av A og mamman hennes et par ganger men vi går kun til familie og venner og det er lite triks der og;) Vi har tidligere fått lykt av gresskar som A har laget sammen med støttekontakten sin, det tror jeg vi skal prøve oss på selv i år siden A ikke har støttekontakt lenger. Og så skal vi nok lage "Halloween-kjeks" (hm, ble litt dette når jeg ser det svart på hvitt.... kanskje vi ikke er så avslappet likevel;)

    Lykke til med riving (og gjenoppbygging), gleder meg til å se hva dere styrer med!
    God klem til deg,
    Hanne:)

    SvarSlett
  6. Haha, så fantastisk med gresskarene utenfor barnehagen! Det skal jeg ta med meg tilbake på jobb ;-)
    Så morsomt! :-))

    Så kjekt med oppussing i 2. Etg!
    Er helt utrolig hva man sparer på, ja ;-) hehe!

    Klemmer

    SvarSlett
  7. Hi hi så festlig med gresskar utenfor barnehagen,de var jo veldig søte da:)likte den ideen:)
    Har ikkje så veldig sansen for Halloween egentlig,like ikkje alt det stygge greiene så her har vi ein nabo som arrangerer hallo venn,ein koselig og snill versjon av det amerikanske:)
    Her er det ingen som går rundt heller å samler godteri,tar det igjen på julebukk,då har vi til gjengjeld 80-100 barn på døra så koselige poser blir det ikkje da,hihi:)
    Så spennende med det dere holder på med i 2.etg,gleder meg til å sjå bilder!
    Gode klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  8. Spennende med oppussing! Jeg burde kanskje ta meg en tur på Fretex jeg nå og se om jeg finner noen skatter... :)
    Morsom velkomst i barnehagen. Minstemann og jeg skar ut gresskar ifjor og satte på trappen med lys inni, tror kanskje jeg var litt mer ivrig enn han ;)

    Tusen takk for koselig og oppmuntrende kommentar hos meg. Det varmer meg! Takk igjen!

    (må bare si det, har tenkt på det flere ganger; du har så kult profilbilde) :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Hei, vi feirer halloween fordi vi har lyst, det var min måte å vise barna at man ikke trenger å være redd for monstere og slikt. Å tigge etter godt begynte vi etter at de andre barna gjorde det.
    Lykketil med oppussing og ja herlige fjes som møter oss
    Elles fin helg på deg:)
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  10. Spennende med oppussing! :)

    Jeg er litt sånn, tja verken for eller imot.
    Jeg tror halloween er kommet for å bli så da får'n bare hive seg med på morro'a.
    Prøve å gjøre det til en morsom dag!

    Mini her er jo ikke 2 år engang så vi var ikke ute å gikk ;)
    Men vi lagde orange cupcakes og gresskarlykt.
    Og alle de søte små monsterene på døra fikk selvfølgelig knask!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...