tirsdag 16. oktober 2012

Deltakere og sponsorer til julebloggtreff!


Hei dere fininger:)

Her kommer det en liste over de allerede påmeldte bloggerne til julebloggtreffet!
Åh, som jeg gleder meg til kos og hygge med disse menneskene:






Se, så mange flotte folk!

Her kommer det også flere sponsorer:














Dragelade









Flere sponsorer får dere se senere:)

Jeg har vist frem noen tidligere også, disse flotte sponsorene finner du  her


Vi har noen plasser igjen, send oss mail for å melde deg på!

Lizasmatverden@gmail.com
jonsaker.jo@gmail.com


Ønsker DEG en fortsatt fin uke!



7 kommentarer:

  1. Så morro, gleder meg sånn =D
    Jeg ser ikke navnet til meg eller søsteren min der, vi er med?
    Ha en super tirsdags kveld.

    SvarSlett
  2. En ting som er sikkert - er at jeg gleder meg til dette!!
    Si no bare fra dersom dere vil ha noe hjelp:-)

    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  3. Hei Janne.

    Jeg skal til Oslo i november - og kan ta med vindu(er), så kan du kan møte meg der.

    :) Inger

    SvarSlett
  4. Hei Janne:) Nå har jeg endelig fått ut fingeren og postet et innlegg om bloggtreffet, så da håper jeg enda flere flotte bloggere melder seg på!:) Jeg har veldig lyst til å komme, jeg melder meg på, og så får jeg heller gi beskjed hvis jeg nettopp har operert og ikke kan komme.. Lykke til med planleggingen, dere er superflinke!!:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for god omtale Janne! Litt sent, men vestene er strikket i babyull og alpaca/silke. Gleder meg til treff! Utrolig bra tiltak og for noen sponsorer dere har fått tak i!
    Klem

    SvarSlett
  6. Blir stor stas. Mitt første bloggtreff, gleder meg veldig:) Fin helg til deg, klem

    SvarSlett
  7. Så gøy med bloggtreff!
    Jeg skulle gjerne tatt turen;)

    Forhandlingen om nye spisestuestoler pågår for fullt,
    Og det kan jaggu se ut som jeg får det slik jeg vil ;-) hihi!

    Ha en fin helg!
    Klemmer

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...