fredag 19. oktober 2012

Julemarked og en reminder


God førjulstid...:)

Ja, kanskje jeg provoserer noen, men det bryr meg midt bak;)hoho.
Jeg er iallefall i full gang med å tenke jul, og har gjort det ganske lenge allerede.
Grunnen til det er ingen annen enn at jeg skal ha stand på
julemarkedet på Torderød Gård, den aller første helgen i desember:)

Jeg har mye på gang, og etterhvert kommer jeg til å legge ut litt etter litt her inne på bloggen:)
Ikke alt, noen hemmeligheter må man ha;))
Men jeg kan love deg mye nytt og spennende!




Jeg vil bl.a. selge disse. Tags til både gaver og div. Kjempekoselig å henge på ei vinflaske:)
Blir litt mindre scrappeting denne gang, men det blir noe! Noe NYTT i år blir det, men det får du se senere.

....men kan røpe at i år blir det finfine doble kort for salg:)

Gleder meg!!

....og DU er hjertelig velkommen!
Bedre førjulsstemning skal en lete lenge etter:)

Minner deg på gi borten min, en tøffing av en portemonè fra Becksøndergaard.
Sjekk siden her

God helg!
 
Klem:)

10 kommentarer:

  1. Må komme meg til den julemessen, fantastiske ting du lager.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  2. Nydelige tags! Men blir nok litt langt unna meg......Gleder meg til
    julemessene starter her omkring:) Koselig til vi har i møte:)
    Jeg har også en gi bort trekker i morra:)
    Ha en kos dag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  3. Vi, i alle fall jeg, kommer innom :)
    Blir kjekt ;)

    SvarSlett
  4. Så lyst eg hadde til å komt på den julemessa og sett,virker så bra og når eg ser her kva du kan skape fram så blir eg veldig imponert,så flink du er kunne ønskt eg var litt sån meir flink med hendene men men:)
    Vekene går jo fort framover og eg har no kjøpt et par juleblad og eg,må jo planlegga,hihi:)

    Her er det vått og surt idag men kos inne då:)
    Fin lørdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. God Jul.. hehe... ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Mye fint du lager, jeg skal helt klart ta meg en tur til Torderød den helgen :)
    Da ses vi :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Julemesse er bare så koselig, skal lete lenge etter så mye julestemning samlet på en plass:)
    Nydelige tags, har forstått det at du er svært så kreativ - gleder meg til å se andre ting du har laget også!

    Håper du har en fin kveld,
    jeg har roet meg og nyter at det er et halvt år til neste gang jeg skal til tannlegen.
    Og så koser jeg meg med premien min, en helt nye iPad som er bare min - tror aldri jeg har smilt så mye på vei hjem fra tannlegen som jeg gjorde i dag;)

    SvarSlett
  8. Åhh!! Den julemessen vil jeg også på, synd det er et lite stykke unna. Herlig med juleforbredelser selv om det er en stund til, tiden går jo så fort:)
    Takk for titten hos deg i dag, kreatvi og flink du altså:)
    Fin søndag ønsker jeg deg!
    Klem Monica.


    SvarSlett
  9. Hei !
    Du provoserer iallefall ikkje meg med å snakke om jula. Eg er så smått begynt å tenke jul og er med andre ord på god veg inn i julemodus.
    Nydelige tags du lagar og hadde eg budd nærare hadde eg besøkt julemessa "di".
    Kos deg vidare med juleførbuingar !

    Klem/Janne

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...