mandag 8. oktober 2012

Sponsorer til bloggtreff og litt [S Ø M]


Halloen på deg, fine du:)

Jeg må starte med å si tusen takk for overveldene og fine kommentarer fra 
dere på mitt bidrag til Nibs  utfordring for Oktober... BAD:)
Takk!

Du kan se mitt bidrag  her og flere fine bidrag  her

Vi er i gang med å få mange flotte sponsorer til Julebloggtreffet som vi skal ha!
Vi kommer til å vise flere sponsorer etterhvert, men vi tar det i traskende tempo...;)
(kan ikke røpe alle med en gang, litt spenning må vi ha;)

Har du ikke meldt deg på??
Klikk deg inn her for info!

Et bittelitte knippe av våre fine sponsorer kommer her:









Flere kommer etterhvert;))



Og så over til noe annet:)

Må bare vise dere siste  "JannePannes" bestilling jeg fikk sendt unna på fredagen som var:

Posebukse- og smekkesett til nyfødt.
Stjernemønster i dusdus brunlilla.





Håper den lille frøkna som får denne, blir fornøyd med å få på seg en slik deilig og bevegelig bukse:)

Håper du har hatt en finfin helg, det har jeg:)

Stor klem fra Janne:)

12 kommentarer:

  1. Kom i posten i dag, om mulig enda finere enn på bildet:)
    Deilig og myk og jeg gleder meg slik til å gi det bort,
    tusen takk skal du ha:)

    God klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Hei snuppidupp:))
    Sååå spennende med bloggtreffet - skulle ha vært litt nærmere..
    De posebuksene er rååååfine!! Hadde jeg hatt noen småbarn rundt beina, skulle jeg
    vel ha kjøpt en del av deg:)) De ser bare deilige ut til å få sprellt i fra seg i:)))

    Badet deres er virkelig et drømmebad! elsker murveggen:)
    Ha en kos kveld!!
    Klemmer herfra

    SvarSlett
  3. Så flink du er å sy,nydelig sett! Badet i innlegget under var bare lekkert og tøft! Lykke til!
    Ha en flott kveld:-)

    SvarSlett
  4. Så spennende med bloggtreff! Selv reiser jeg på treff til Moi om noen uker, gleder meg masse!
    Nydelige klær tilen liten småttis! Flink du er! :)

    SvarSlett
  5. Nyydelig! Synd jeg ikke har noen små jeg kunne gitt dette til. Så flink du er til å sy!
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg, blir alltid så glad, og velkommen som følger, like glad for det :)

    Klem Tessa.

    SvarSlett
  6. Hei skjønne deg:)
    Så kjekkt med bloggtreff,masse fine sponsorer og alt:)
    Du er så flink å sy og så fin bukse og smikke:)
    Ei flott ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Så nydelig de klærne er!!! :)
    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  8. Du Janne du Janne-du er så utrolig kreativ og flink til å sy!
    Digger de klærne du lager!
    Gøy med bloggtreff da;)
    Fin kveld videre:)
    Klem

    SvarSlett
  9. For ett spennende bloggtreff...
    Og for noen fine klær - skulle ønske jeg var flink til å sy.

    :) Inger

    SvarSlett
  10. For et herlig sett! Så flink du er! Klart den lille frøkna blir fornøyd ;-) Det så superdeilig og fint ut!

    Høres ut som et riktig koselig bloggtreff ;-)

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  11. Hei Janne :)
    Så nydelig posebukse og smekke
    du har laget ღ - så fint....
    Og flott bad du viser under
    her ღ masse lykke til i NIBs
    konkurranse, dette fortjener
    en plass høyt oppe! Koselig å
    ordne med bloggtreff, og så
    mange fine sponsorer du har
    ordnet, dette kommer til å bli
    kjempeflott :) Ønsker deg en
    fortsatt fin uke, klem fra
    Mette

    SvarSlett
  12. Å jeg gleder meg!! Så utrolig kreativ du er! Tar du imot bestilling på slike stjernebukser? Har lyst på en slik til jentungen min på 5 år! De er så søte! Ser for meg at de er supre til det meste - spesielt i barnehagen med ullklær til! Fin kveld til deg - klem fra meg

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...