tirsdag 7. februar 2012

1 motiv, flere vinkler:)


har sin første utfordring gående, og jeg er selvfølgelig med!




Jeg velger å gå for et stilleben.
Her har jeg en tavle jeg er veldig glad i, nå er tavla blitt et fat -igjen;)




Utfordringen hos Svenngården er rett og slett om vinkler.
1 motiv-flere vinkler.
Så gøy!

Jeg har en herlig søt brevvekt som er min lille
favoritt duppedings;)
Denne har fått kameraet på seg i dag, og blitt knipset på
både den ene og andre siden. Fra øverste hold også;)









Strikkatøfler fra farmor... hihi:)


Må man, så må man:)
Hvem har ikke stått på bordet for å få gode bilder??





Hiv deg på du og, dette var gøy!
Gleder meg til å få nye ideer og tips til å få tatt enda bedre bilder:)

Andre fine bidrag kan du se





Klem Janne


Leken er nødvendig i et menneskes liv.


A challenge at Svenngården.
One motiv, several angles.
Like it!

Take a look here

5 kommentarer:

  1. ååå :) Så flott bidrag! Tusen takk for at du ble med! :)
    Disse brevvektene er så fine :)
    Denne var min favoritt av dem vi hadde på kremmerhuset, også :)

    Ha en finfin kveld!
    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  2. Hei Janne:)Så flott bidrag!
    Har tenkt på og bli med selv men har liksom ikke fått ut fingeren..
    klem

    SvarSlett
  3. Det var mange spennende vinkler! Slotte bilder. Jeg likte veldig godt tavlen din, jeg også!

    SvarSlett
  4. Hei!!

    Fine bilder du viser!! Likte godt bildet ovenfra!! Stilig det!
    Legger meg som følger:-)) Og riktig god helg!
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...