mandag 6. februar 2012

Pur lykke


I dag har jeg ikke gjort annet enn å smile i hele dag... ;))

Det har vært rene hufseværet idag. Ikke har vi 
kommet oss på babysang heller, grunnet sykdom. Ikke hos oss, men
hun som leder babysangen. Kjedelig...

*ikke derfor jeg smiler, altså*

Istedet for babysang ble det tid til en go kopp varm kaffe
hos naboen. Alltid hyggelig. 
Etter dette var det å finne på noe annet... hmmm.
What to do... måtte finne på noe, litt rastløs i kroppen idag! 
*noe må jeg finne på etter å ha fått den beste nyheten*
Løsning:
Rydde/robbe badet!.... for alskens av unødvendigheter 
som har hopet seg opp.
Nå er det gjort.
DIGG!









Eplepynt fra Plantasjen.


...tilbake til hvorfor jeg har gått å smiiiilt i hele dag:)

En av mine beste venninner ble mamma sent igår kveld.
 Hun og mannen fikk ei lita jente...:)
Gleden er så stooor!

Gratulerer igjen, kjære dere!




Etter å ha opplevd dette selv, ikke bare en gang, men fantastiske tre ganger *Lykke!* kan jeg ane hvilken glede/undring/lykke og kjærlighet de føler nå:)
En fødsel er og blir et underverk. 


Barn er de hendene som vi griper himmelen med.

2 kommentarer:

  1. Hei Janne:)Gratulerer så mye til din venninne..Det beste som kan skje i livet <3
    Sånn frihetsfølelse det gir og få ryddet og fjernet ting..Digg rett og slett!
    Nyt kvelden:)
    klem

    SvarSlett
  2. ååååh... bebiser er såååå lykke... :) grattis til henne...!!!! ;) fine bilder... :) vårlig og fint..

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...