lørdag 18. februar 2012

http://www.skonahem.com/inspiration/Inspirerandehem/svenska-hjartan



Denne franske peishylla synes jeg fortjente mer enn bare min oppmerksomhet...
Den er bare helt rå, og oser av røff stil og pur vilje:)
Jeg er veldig glad i de grove detaljene i et hjem. Bildet viser flust.
I mitt eget hjem kommer det seg, mer grovt med både tømmer og tegl. Da vi har et gammelt hus, vil vi gjerne beholde litt av sjela, og med det må vi (ikke MÅ, vi VIL) beholde litt av det gamle fra innerste av.
I morgen kommer jeg til å vise frem noe jeg og mannen er veldig stolte av, skikkelig DIY prosjekt. Detaljer er tingen med andre ord... Dere kan lese mer om det i morgen en eller annen tid på døgnet;)

God kveld, nattinatt:)



2 kommentarer:

  1. Så spennende,gleder meg til og se..
    klem

    SvarSlett
  2. elsker det røffe rå jeg og... så du panelen på soverommet mitt? STOLT! ;) dette bilder var knall stylish, vi har hus fra 1996... boooring.... ikke noen sjel lissom, men jobber med saken, kommer seg for hver dag!! ;)
    Ha en fin søndag! Klems...

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...