lørdag 11. februar 2012


Stå opp
Frokost.
Kaffe.
Kosekose barna:))
Vaske litt.
Kjøre litt...dvs, låne bort barna;)
.... og så pynte seg....
Ta en øl eller et glass vin mens man venter på å dra på
.
.
.
.
.
.
.


....FEST!


Mannen og jeg skal på fest ikveld. Sammen! Lenge siden...:))
Det blir meksikansk aften av alle ting, så det blir nok noen 
artige kostymer å se. Mannen kjører stil og har fått 
lånt seg ekte meksikansk 
sombrero og poncho...med fake bart...hahaha, blir moro!
*den barten er stygg, altså...hihi*



Det blir ikke større utkledning på meg sånn 
kostymemessig, men det blir en pen kjole med masse meksikanske farger...rødt, grønt, gult...med dilldall til selvfølgelig. 
Jeg skal "kle" meg ut som senorita`n til mannen;))
Kjolen er kjøpt på HM til en billig(!) penge. Salg er kjekt.

Skal du "på gøy" idag?

Klem

-Janne

Burde man ikke nikke
tilfreds, og glede seg litt,
hver gang man nesten, men ikke,
blir truffet av fugleskitt.



Party tonight.
Looking forward to it!

3 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Så gøy dette høres ut...:))
    Lykke til og kos dere sammen:)
    Så hyggelig at du vil følge bloggen min...nå skal jeg kikke litt mere på din...gleder meg:)..det er så gøy å oppdage ny blogger...:)))

    SvarSlett
  2. Så gøy med meksikansk fest, kos dere masse! Likte diktet. ;)

    SvarSlett
  3. For et muntert og herlig innlegg.. "Liker"
    Ser for meg en sprudlende jente i glade farger. Sukk, lenge siden jeg har vært på fest med mannen gitt...savner det merker jeg:)
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...