mandag 27. februar 2012

Vissne??

Heisann dere:)

Ja, vi har vært på tur... derfor ingen livstegn fra meg her inne på en liten stund. Men jeg har fulgt med;)
Ungenes favorittsted er hos sin bestemor, bl.a, og det er der vi har tilbragt tiden de siste dagene.
Vi har hatt med oss nydelig vær hver dag, og vi har blitt skjemt bort med goood mat og masse kos:))
*Smiiil*

Før avreise fikk jeg pakket alt klart, fikk fiksa huset slik at det så fint ut til vi kom hjem igjen, fikk tatt med både kameraet, laderen til kameraet og kabelen jeg trenger for å overføre bilder til PCn... trodde jeg... Hadde glemt denne da, så derfor stille fra meg her...:) Men, men, kanskje like greit, fint å ta en lita pause og!




Lekre blomster?? *hoho* Det er rett og slett slappe/vissne blomster/ blader.
Det KAN bli lekkert... dette er avleggere av pelargonia som jeg  fikk av farmor her om dagen.
De skal ligge å tørke en dag, så settes i fuktig jord dagen etter. Da skal de slå rot, og bli de fiiiineste blomster igjen. Fantastisk?? :) Enkel og billig måte og fornye blomstene dine på.
(Viktig å knipe av avleggeren av ved hjertetbladene, der det vokser ut nue blader og ny blomst på stilken.)
De ble pottet i jord før helgen, så blir spennende å se... imorgen for deg;)

Mannen og jeg har vært på skattejakt i helgen, vi fant noe utrolig morsomt i ei gammel bu....
Gjett om vi ble fornøyd;) Kommer bilder senere.

Skal ta meg en laaang bloggerunde ikveld, må hilse på etter ferien:)
Velkommen til nye følgere også. Dere er vakre, hver og en av dere:)

Goklem fra


Janne!

2 kommentarer:

  1. Det er alltid gøy med stiklinger! Jeg har klippet mine og fikk mange nye stiklinger, har ikke hjerte til å kaste noen.

    Lykke til og håper dem slår rot!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Håper det går bra med stiklingene og at de slår rot:)Det er en flott tid fremover nå:)
    Gavedryss hos meg om du vil prøve lykken!
    Nyt kvelden din..
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...