mandag 20. februar 2012

Smågodt til barna


Kremmerhuset-godt!
Fikk endelig kjøpt meg disse, så nå kan jeg bare begynne å henge opp litt stæsj med tape på vegg:)
Tenkte spesielt på barnerommene... :)
Jeg RYDDER om dagen, skjønner du. Da mener jeg skikkelig hurramegrundt rydding. Fra innerst til ytterst. Fra gulv til tak. Fra vegger til bord. U name it...:)
Det skal bli så deilig å få orden!
Hele lørdagen gikk med på å pakke ned barnetøy som ikke er ibruk lenger, det ble sortering på sortering, og det ble fyllt opp to tettpakkede sorte søppelsekker... Heldigvis skal de gis bort.
En god følelse å gi bort, samt at det er hyggelig å tenke på at ting blir brukt mer enn en gang... blir jo ikke slitt akkurat:)

I morgen kommer det et innlegg her om noe jeg skal selge, du får følge med:)

Tuuusen takk for herlige og fine kommentarer på forrige innlegg, moro at folk liker! Håper det inspirerer til DIY hjemme hos deg og, om ikke med tømmer, har du kanskje noe annet rart du kan bruke:)

God mandag til deg!

Besøker deg i kveld, jeg:))

8 kommentarer:

  1. Hei på deg!!
    Så flink du er som rydder og står i!!!!
    Kunne visst trengs her også! Jeg pleier å få ryddedilla i begynnelsen av sommerferien, pleier å bli kvitt endel som hoper seg opp da!!
    Takk for kommentar hos meg og for at du vil følge:-)))))HAr lagt meg til hos deg også!!
    Ha en fin dag!!

    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlett
  2. Utrolig nydelig det forrige innlegget! Elsker gammelt tre! Har lagt meg til som følger og gleder elg til å ser mer

    SvarSlett
  3. Så flink du er Janne. Blir litt inspirert jeg nå... Men jeg burde jo egentlig ikke ha så mye å rydde bort med tanke på at det bare er 1 år siden vi flyttet. Men alikevel er det jo mange ting som tar opp plass!!!! hmmm.......

    SvarSlett
  4. HERLIG!!! Elsker slik rydding!! Har 4 fulle sekker som skal avgårde til ukraina. Er bare litt treige med leveringen... Snart har vi vel fult opp enda en! :) Kos deg med ryddingen!! Heldigris :)

    SvarSlett
  5. Det er godt å få ryddet i skuffer og skap. Utrolig hvor fort ting hoper seg opp:)
    Klær etter minstemann forsvinner heldigvis fort ut av hus her, de går til min lille nevø. Fint for alle parter det:)

    Ha en fin kveld.
    Veronica

    SvarSlett
  6. Så fine de tapene var:) Så ikke så fine sist jeg var der. Må vel ta en tur igjen da kanskje:)

    Ha en super kveld og håper starten på uken har vert bra:)

    Klem

    SvarSlett
  7. Så bra at du likte bordet mitt! Ble veldig fornøyd selv også:)
    Vet at de scanner fargen noen steder ja, men i dette tilfellet sa jeg bare at jeg ville ha en farge mest mulig lik mobilen og så fant vi en fargeprøve som var nesten helt lik - da har fargen et navn og nummer som finnes fra før:( Det er jo litt greit!

    Kjempesøte teiper! Fikk en blomstrete teip i gave for et par uker siden, men tror jeg må ha meg en tur innom Kremmerhuset og snope ett par til..!;)

    Nattaklem:)

    SvarSlett
  8. Veldig søte! Jeg har ikke vært noen stor teipfan, men det klør litt i fingrene når jeg ser slike fine bilder :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...