torsdag 24. mars 2011

Drømmetrommel... ;)


Trommel i hus(i hage rettere sagt)... :))) Første del av "ny" terasse er i gang. Planene om en kabeltrommel har lenge vært i hodet mitt, tanken var vel der allerede i fjor vår/sommer, men tid og tanke ble fort satt til en plass "bak øret". Etter mange fine inspirasjonsideer/bilder fra blader og blogger, fant jeg ut at nå var tiden inne til å gjøre drømmer til virkelighet:)) Sambo har fått trommelen fra jobben, og er nå hjemme hos oss. Den må både tørkes, slipes og vaskes før bruk så litt gjenstår selvfølgelig. Blir jo uansett ikke helt klar før pallesofaen er fiks ferdig! Paller kommer kjørendes over helga, jippi!! :))






Hei så lenge:)

3 kommentarer:

  1. Kjempestilig!! Jeg har selv hatt denne trommelen bak øret i noen år hi hi........vet ikke helt hvor jeg skal få plass......så går det litt i glemmeboka...
    Blir spent å se trommel og paller i skjønn forening:))
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Spennende :-) Gleder meg til fortsettelsen. Flink er du, Janne.

    SvarSlett
  3. Hei Janne! Fin blogg som jeg selvsagt må følge!! Ha en fin helg, klem Cecilie

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...