onsdag 30. mars 2011

Stoffene har kommet!

Endelig har stoffene som jeg har bestilt fra Stoff og Stil kommet! Hentet pakken på posten i dag tidlig...:)
Gleeeder meg til å sy noe spennende av de! 
Er det ikke artige stoffer? Liker litt tøffe stoffer, ikke bare blomster og blonder. Likte spesielt monstermønstret og den artige, tjukke "boble"figuren:))





Stilig uglestoff


 Monstermønster:)


"Tjukkasen" :))


Nyeste katalogen fra Stoff og Stil, der stoffene er bestilt fra.



Snart skal symaskinen settes i bruk igjen, lenge siden sist...:))

Klemklem:)

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for den koselige kommentaren på bloggen min :) Blir så glad jeg ! Utrolig tøffe stoffer forresten. Elsker å sy, men sliter med senebetennelse og tennisalbue for tiden. Jeg som aldri har tatt i en tennisrackert ;) Ha en flott kveld. Klem merete

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar inne hos meg - alltid hyggelig å se nye bloggere ♥

    Det er herlig med nye stoffer, jeg skal lete etter noe nytt og friskt og se om jeg kan ta meg tid til å sy et nytt og fint teppe til en sliten yndlings-stol denne våren. Blir moro å se hva du lager av dine stoffer :)

    Ha en fortsatt hyggelig kveld!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...