fredag 11. mars 2011

Man lærer noe nytt hver dag!:)

Her er noen få av de kortene jeg lagde i går, og som jeg lovte å vise dere i dag:) 










Bak på hvert kort er det et stempelmerke "En hilsen fra hjertet".


 En liten sniktitt på det store A4 kortet jeg har begynt på....


  Må også få takke Janne bak bloggen Jannes kreative verden for tips ang. å redigere bilder! Jeg har vært helt grønn på dette, inntil nå... Photoscape og Tintii er to flotte og enkle redigeringsprogram. Så nå er jeg litt på begynnerstadiet når det gjelder dette med å redigere, ganske moro! Dere ser i dette innlegget, og på headeren at jeg har prøvd meg litt:)



I kveld er det SUSHIdeiligheter på menyen, gleeeder meg! 

klemklem:)


1 kommentar:

  1. Hei!
    WOW!! Headeren er superflott!!
    Moro når en har tid til overs og utforske litt i det programmet..:)
    Og av og til er det enkle ofte det beste:)
    Nydelige og kjempekoselige de nye kortene! Flink er du!
    God helg!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...