torsdag 17. mars 2011

Akkurat passe:)

Tenkte jeg ville vise dere trauet mitt:) Dette kjøpte jeg en høst/vinter for flere år siden, og er blitt en av mine favorittgjenstander i huset. Den inneholder alt fra hva jeg er i humør til rett og slett:) Nå er den prydet med eføy, lys og et hjerte. 



Er veldig glad i lys, så her i huset tennes det omtrent hver eneste kveld. Nå har jeg noen fantastiske rosa duftlys som jeg bruker, gir en deilig aroma i hele stuen! Ikke for sterk, ikke for svak, men akkurat passe:)


Men over til noe annet.
Jeg også vil følge NIBs oppfordring med å ha en stille blogg i morgen.
 
I kveld skal det også tennes lys for alle i Japan og landets befolkning. Spesielt for de som ikke klarte seg under dette kraftige jordskjelvet/tsunamien og deres etterlatte.
Oppfordrer alle til å gjøre det samme! 



Klemklem:)

2 kommentarer:

  1. Masse fine kort du har laget:)
    Legger meg til som følger!
    Ha en fin helg:))

    SvarSlett
  2. En fin blogg du har. :)
    Gleder meg til å følge deg videre.

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...