mandag 28. mars 2011

Friske funn hos Fretex i dag:)


Her ser dere de friske funnene gjort på Fretex i dag! Åh, så deilig med farger! Siden det er påsken som snart er rundt svingen, ønsket jeg meg noe gult. En herlig farge med futt i! Dette er ikke bare en påskefarge for meg, jeg liker gult veldig godt og kommer til å ha disse koppene fremme til bruk hele tiden.
Pris for 4 sett: 20,-!!




Fant disse enormt søte muggene også, de skal bare være til pynt ute. Vi ville ha en tekanne til... jeg har fått litt dilla på te, så en tekanne må man ha... :) Sambo var med på Fretex i dag, og det var han som fant denne store hvite kannen med varmeskål under! Måtte ikke fundere på å ta med den hjem, nei:))
Pris for fløtekanner var 15,- pr stk. Tekannen 35,-


 

 Fant en kanne til...hehe. En stooor en.(under til venstre) Den skal stå UTE med eføy i, tenkte jeg. Er jo litt i planleggingsstadiet med den nye pallesofaen vettu...må ha litt "nytt" stæsj;)


 



Satte noen påskeliljer i kaffekoppene foreløpig jeg, passet godt nå. Dette gamle arkivskapet er fra Idun industrier( Stabburet ). Bestefar jobbet der i mange år i sin tid... :)


Pallesanking er i gang, foreløpig har jeg nå 3 stk, kommer flere til onsdag. 




Husk GIVE AWAY hos meg, se øverst på bloggsiden, etikett: Give Away.

Ha en flott kveld:)

1 kommentar:

  1. Så mye fint du fikk tak i. :)
    Veldig fint med påskeliljer i gule kopper. :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...