mandag 21. mars 2011

Sol i koppen:)


Litt artige kopper dette her, eller hva?:) Dette er kaffekopper fra Glasmagasinet, kjøpte de i fjor og angrer selvfølgelig ikke et sekund:) Bruker de mye, og jeg undrer om faktisk kaffen smaker bedre i disse koppene... ;)






...Spesielt smaker kaffen i koppen godt i disse dager! I dag har det vært en utrolig deilig dag, det må ha vært den varmeste dagen hittil? Sola varmet godt! Satt ute på formiddagen i dag, helt fantastisk:) Må også innrømme at jeg nå går og hakker opp is og snø med bena hver gang jeg er utenfor huset her, bare for at det skal gå litt fortere frem mot vår i hage og på uteplass. Plattingen vår er nå fri for snø, jippi! Nå har jeg gått løs på innkjørselen som er steinbelagt hele veien, blir mindre og mindre snø og is for hver dag som går, og det letter i både hjerte og sinn! Mon tro om jeg har det som kalles "værsyken"... mitt humør står nå om dagen og faller på hva slags vær dagen bringer, kommer nok av at jeg mektig lei snø og en himmel uten en D-vitaminrik SOL! Vi trenger det alle man etter de lange vintrene vi i Norge nå tydeligvis har fått de siste årene... 

Håper på en nydelig dag i morgen også, jeg har bestilt finvær! "Me har juksa litt" og sett på nyheter og vær.... det blir SOOOL!

Hei igjen:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...