mandag 24. september 2012

Hverdagen er travel, eller??


Lenge mellom hvert blogginnlegg nå ser jeg... *skjerpings* ;)
Men ligger dog ikke på latsida.
Prosjektene er mange, altfor mange...:)
Har hatt besøk siste uken, så her har det vært full fart.
Eldstemann har vært i bursdag, han har begynt på skøytetrening igjen, det er jobb og det er
hverdager som hverdager generelt er... travle:)



Et fat med lys, liljer og lyng gir koselig stemning i stua nå:)
Bak ser dere et gammelt vindu jeg hadde et [DIYprosjekt] med. Det ble en stilig ramme tilslutt:)

Når ungene er lagt for kvelden, er det hobbyen min som får tiden min.
(om det ikke er tirsdag kveld da;)

Jeg fikk en bestilling på lekeposer for en liten tid tilbake, og de er nå ferdige:)
De er fyllt med byggryn. Utenom å leke med, kan du bruke de til dette. Tips:
Det er med viten og vilje jeg har brukt byggryn: putt posene i mikroen og legg de så under en liten barnedyne for å varme den opp i kalde vintermåneder:)
Deilig for småen:)




Slike kommer jeg også til å selge på julemarkedet på Torderød Gård, til jul.
Så ikke noe av dette i fjor, så dette blir bra:)
Gøy å selge noe andre ikke har på sin "stand"!
Takk for tipset, Gøril;))
*Gleder meg*
(Mer info om julemarkedet kommer senere).

Klem til deg:)

11 kommentarer:

  1. Godt du ikke har ligget på latsida....:)

    Lekeposene er jo en genial idè.

    Lykke til med alle prosjektene.

    Klem Inger

    SvarSlett
  2. Du ligger ikkje på latsida du,så flinke du er og så utruligt fine dei lekeposene er,kjempeflotte:)
    Kjempefint med lyng og Liljer sammen med lysa på bordet,du har det så fint:)
    Bildet på innlegget mitt er fra ein del av kjøkkenet mitt!

    Ei flott ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei Janne:)
    Blir så glad å se innlegg fra deg;)
    Så utrolig flink du er med alle prosjektene dine;)
    Deilig å kunne få tid til hobbyen sin også;)
    Savner mere tid innimellom jeg ja, hihi.
    Kjempefine lekeposer, minner meg om vi hadde slike i gymmen på
    barneskolen:)
    Så koselig med julemarked!:)
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. God kveld til deg! Jeg kommer gjerne på Torderød :)

    Klem
    Nann Kàrin

    SvarSlett
  5. Lekeposene så veldig fine ut! Ja hverdagen er travel,syns d går i ett selv om eg e hjemme i permisjon! Fin uke til deg:-)

    SvarSlett
  6. He he, hadde du sett min vankoker så hadde du dødd:-D
    Så det var virkelig på tide!
    Fin ny uke til skjønne deg :)

    SvarSlett
  7. Hei søte Janne!!

    Tusen takk for de fine ordenedu legger igjen hos meg!! Jeg setter så pris på det, og så gla for at du liker bildene/uttrykket mitt :) jeg bruker mye tid på foto/ redigering for tiden, og jeg lærer hele tiden noe nytt:))

    Klem

    SvarSlett
  8. ENIG! Travle tider ja, selv uten barn og bursdager;)
    For noen fine poser! Og praktiske også da!!:D
    Håper du har en finfin dag!
    klem

    SvarSlett
  9. Så flink du er til tross for travle dager! Kjempefine poser!
    Selv har jeg kommet så langt etter på blogginga at jeg snaut klarer å henge med.. Sånn var det å begynne jobbe igjen..
    Fortsett med dine fine innlegg, jeg lar meg fortsatt inspirere..

    God tirsdagkveld..

    Turid

    SvarSlett
  10. Syns du er flink til å få noe ut av den travle hverdagen jeg da ;-)
    Ble litt nysgjerrig på det julemarkedet du nevnte, er det noe info å finne om det på nettet?
    Har forresten meldt meg på julebloggtreffet (via Liza), så gøy at dere har dratt igang noe slikt...
    Elisabeth

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...