mandag 3. september 2012

Wood and stone


Hallooooo!

Siden jeg ikke har bilder av alt rotet jeg rydder i oppe i 2 etg om dagen, får dere et bilde av lysestaken vår av takstein som henger på tømmerveggen i stua nede:)
Fikk den i hus for mange år siden, men jeg er ennå ikke lei denne finingen. 
Liker godt tømmer og stein sammen, røft og stilig.

Skal sy i kveld, fikk en bestilling på posebuke med stjerner i går, moro:)
Posebuksa det er snakk om, kan du se her.

God og fin kveld til deg som tittter innom:)
Klem fra Janne.


10 kommentarer:

  1. Den er bare så kul, liker lysestaken mot den røffe tømmerveggen.
    Finfin stjernebukse i forrige innlegg.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Den er bare så kul, liker lysestaken mot den røffe tømmerveggen.
    Finfin stjernebukse i forrige innlegg.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Hei skjønne deg:)
    Så utrulig flott lysestake og så fint mot tømmerveggen,kjempefint:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Kjempestilig lysestake :)
    Ha en fin kveld Janne!

    Klem Marit

    SvarSlett
  5. For en herlig lysestake! Den var kjempefin!

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  6. Kjempeherlig lysestake!
    Skjønner godt du ikke er lei av den :-)

    Ønsker deg en god natt!
    Klem

    SvarSlett
  7. Elsker disse gamle taksteinene el. mønepanne er det vel.
    Og passer ypperlig sammen med røffe tømmervegger.
    Har en liggende som jeg håper å få laget hull i og satt i lysestake i - blir nok en dag.

    Klem, Inger

    SvarSlett
  8. For et nydelig bilde Janne, elsker steinen mot tømmerveggen<3
    Og lysestaken var bare lekker, din idè?

    Kos deg med sying,
    god klem:)

    SvarSlett
  9. NYDELIG!!! Elsker den røffe stilen jeg:)
    Kos deg med syinga:) Her hekler og hekler jeg, så nå måtte
    jeg strekke ut litt på fingrene:)))
    Ha en nydelig uke!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  10. Hei fine Jannevennen :)

    For et utrolig nydelig bilde! :) Så fine tømmervegger, og utrolig fint med taksteinen som lysestake mot veggen! Det bildet hører hjemme i et interiørblad - sååå fint! :)

    Håper du koste deg med sying av posebukse med stjerner i går :) Kan tenke meg den ble skjønn :)

    Tusen tusen takk for sååå koselig hilsen hos meg :) Du er så snill :) Jeg ble så glad da jeg leste den :)

    De sjokoladekulene er mashmallows som jeg tredd grillspyd i. Så dyppet i smeltet sjokolade før vi dyppet de i kakepynt :) Jentene fikk lage de selv og koste seg veldig :) Og jammen ble de gode og :) Jeg hadde så lyst på å prøve sånne cakepops som jeg har sett så mye av, men jeg tror det er litt vanskelig. Så da var dette en lettere løsning :)

    Melise er veldig fornøyd med bursdagshelga og syns det er veldig stas å være 4 år :)

    Ha en fin dag, snille Janne, og kos deg :)
    Klemmer og koser Lisa :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...