søndag 9. september 2012

Sunday doings


Hatt en fin dag i dag, vi tok på oss turskoa og dro ut i skogen på formiddagen.
En flott tur, en lang tur.... :)
Med tre unger MÅ vi ut av huset i helgene, ellers blir det bare tull;))

Må si jeg er meget imponert over ungene, vi gikk tot 6,15 km på bena, store og små.
Mellomste på 2 satte seg først i vogna etter 3 km for å spise litt, og så sove resten av turen. Imponert, jeg!
Vi var sammen med et vennepar som også hadde sine små med, skikkelig koselig:)

*grunnen til eksakt måling på kilometer`n er jo disse flotte appene du får til mobben, som måler både antall km, kalorier, fart, tid etc...* 

Jeg bruker selv Endomondo på mine joggeturer, veldig fornøyd med den. Den har vært litt ugrei et par ganger, men det er vel den tette skogen sin skyld;)

Noen bilder:







Spennende og prøve å rekke rundt store bropilarer
To kompiser har dype samtaler på tur;) 
Et "skummelt" tre fant vi 
...samt en edderkopp i nettet sitt.
Fascinerende.



Ellers har jeg fått laget to bukser på bestilling, og de er allerede levert ut:) Fin innpakning er viktig:)

God klem:)

10 kommentarer:

  1. Du tar så fine blider, elsker tonen i det første der.
    Bruker du å etterbehandle på noen måte?

    Virker som en herlig tur dere har hatt, skogsstien med de to vennene så veldig koselig ut:)
    Har ikke noen form for måler på telefonen min, hadde vært litt gøy å se hvor langt vi går på kveldsturene våre så jeg tror jeg skal sjekke ut den du nevner her.

    Ha ei fin uke,
    god klem til deg og:)

    SvarSlett
  2. Hei
    Ja jeg har en i Barnehagen A.
    Takk for at du følger, følger din også:-)
    Har tittet innom deg med jevne mellomrom og ikke forstått at det er deg, he he he.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  3. Hei Janne!!

    Tusen takk for super tilbakemelding på bildene mine. Jeg har ikke gjort noe spesielt med bildene, bare medium kontrast kurve, punchet det litt, skarpet opp.

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei Janne:)
    Så flotte bilder fra turen deres,herligt å komme seg ut og gå,kjempeflinke var de og;)
    Fine mandag til deg;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Deilig måte å tilbringe søndagen på :)

    Vi var på besøk hos venner, og stabla ved.
    Har begynt å fyre ute på hytta. Er ikke så tykke vegger ;)
    Siw

    SvarSlett
  6. Hei fine snille vennen :)

    For en kjempekoselig søndag dere har hatt :) Det så veldig fint ut :) Og du tar så nydelige bilder :) Skikkelig stilig det edderkoppnettet med edderkoppen i :) Og så flinke unger som har gått så langt :) Høres ut som om de storkoste seg alle sammen :)

    Og såå fint du har pakket inn buksene, vennen :) Med det søteste kortet :) Herlig innpakkning gjør det så delikat :)

    Tusen tusen takk for såå søt og herlig kommentar hos meg, Janne :) Du er bare så snill og god :) Er så koselig med så gode ord :) :)

    Håper du har en kjempefin dag, og får ei herlig ny uke :)
    Klemmer og koser Lisa :)

    SvarSlett
  7. For en herlig søndag og FOR noen flinke barn du har !!
    Er SÅ viktig å ta de med ut i skog og mark..
    stor glede for alle !
    Falt jo helt for kompisbilde da..nydelig.
    Fin dag til deg !
    klem Anne

    SvarSlett
  8. Hei å hopp og tuuuuusen takk for koselig kommentar og at du blir med på mine giveawayer..:)
    Gratulerer til deg også med bloggbursdag:))
    Nydelige bilder du viser, og turen høres helt herlig ut!:)
    Ha en fortsatt fiiin dag vennen!
    Klemmer herfra:)

    SvarSlett
  9. Hai, og god mandag!
    Enig med deg, barna var flinke til å gå :)
    Og bildene dine er også flotte :)

    Seriøst, jeg måtte Google endomondo :)
    Klem

    SvarSlett
  10. Så deilig å gå en lang tur i skogen...og flott at de små også opplever gleden ved skogstur:)
    Flotte bilder fra turen:)
    Ha en fin uke videre:))

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...