søndag 2. september 2012

Sunday creations & eplesaft



Hallooen til deg:)
Vi har vært i bursdag i dag, var så koselig!
Digg å bruke søndagen på familiehappenings:)

Men før det fikk vi laget både eplesaft og ei bukse;)




Fra eplene vi plukket i går, fikk vi masse eplesaft i dag:)
I juicemaskina, eller saftpressa... *husker ikke hva navn det er på denne saken*
Må innrømme at safta blei litt sur... eplene skulle nok hengt der litt lenger;)
...men litt sukker gjør underverker, og det ble skikkelig godt!




... til buksen;)

Jeg klippet til stoffet av posebuksen på fredag, og sydde den sammen i dag:)
Av stoffet så er dette faktisk sengetøy fra Princess!
Synes det var skikkelig kult med stjerner, så vips, en bukse til mellomste:)






Med ny, hjemmesydd posebukse fra mamma`n og en hvit genser til, ble han skikkelig fin i bursdag i dag:))

Håper du har hatt en strålende dag!
Mandag i morgen *allerede* og nye prosjekter i vente;)

Klem:)

5 kommentarer:

  1. BAre innom for å ønske deg en god søndag, og så må jeg si at jeg synes du er driftig og flink til å stå på :)

    SvarSlett
  2. Så deilig med hjemmelaget eplesaft!! Og superfin bukse også, stjerner er visst "in" for tden.

    SvarSlett
  3. Kule bukser! Kansje jeg må kjøpe en av de til Gabriel snart.... Og ja, jeg vil gjerne ha erteposer!!!!! Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  4. Så skjønne bukser:)
    Jeg har aldri laget saft av epler, mannen elsker slike "unødvendige" kjøkkenmaskiner man ikke kan klare seg uten - kanskje jeg skal tipse han om juicemaskin...

    Fin uke til deg
    Og god klem:)

    SvarSlett
  5. Det hørtes godt ut det, med hjemmelaget eplesaft.
    Hadde helt sikkert vært noe for minstemann her i hus som elsker epler og epledrikk!

    Også den fine buksa så jo bare SUPER deilig ut! :)

    Håper du får en strålende fin uke!

    Klem/Camilla.

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...