tirsdag 11. september 2012

"ny" takstein i hus [bruktfunn]


Et lite "hurra" innlegg fra meg i kveld;)
Jeg har nemlig funnet en takstein lysestake... en til i tillegg til de to finingene vi har fra før:)
Fretex var visst det rette stedet å finne denne:)
Betalte 65,- for den, og det var helt ok!
Ny betalte vi 399,- for de vi har fra før....for 1....;)
(les mer om, og se foto av de(n) andre her )



Denne har mye rust på seg, men det gjør ikke noe:)
Mulig den finner veien opp på badet vårt...eller i stua oppe.
På badet har vi gammel murstein murt på den ene veggen, så kanskje vi kan skru den fast på flisen, men da skal det jammen være gjennomtenkt. Kjipt å angre etter å ha skrudd i en flis.... eller hvis den sprekker :/



Ellers har jeg vært hjemme med en hes mellomstegutt i dag.... 
...forkjøla i disse dager, så formen er ikke helt på topp.
Vi har kost oss med å tegne, han elsker å se meg tegne strekmennesker:))
Tegner med litt ablegøyer til, stor stas!
For halsen har jeg varmet melk og honning til han, det var hvertfall snadder:))
Kaptein Sabeltann er også en hit:)



Om bare to dager reiser vi nordover, gleder oss!
Skal ta meg med kameraet selvfølgelig, og skal knipse masse:)

Klem på deg:)


12 kommentarer:

  1. Hei skjønne snille vennen :)

    Ååå..jeg bare elsker de takstein lysetakene dine! De er sååå lekre! :) Det har jeg fått så lyst på :)

    Og for en lekker vegg på badet, det var skikkelig stilig :) Og du tar jo bare så fine bilder, vennen :) Alltis så inspirerende og moro å titte innom hos deg!

    Og tusen tusen takk for at du nevnte meg i det forrige innlegget ditt, Janne! :) Såå snill du er :) Jeg ble så glad da jeg leste det :) Og bildene dine av lyngen var helt nydelige :)Så lyse og fine, helt herlig :)

    Så leit at mellomstemann er syk hos dere..Håper formen blir fort bedre :) Og med varm melk med honning, litt tegning og Kaptein Sabeltann, tenker jeg gutten snart er i full fart igjen :) Lillemor er bedre her, så vi prøver barnehagen igjen i morgen :) Imens skal jeg bake litt for jeg har jammen bursdag i morgen ;) Vi har jo allerede feiret den, men litt kake og litt feiring hører jo til på selveste dagen ;)

    Masse god bedring til mellomstemann:) Ha ei fin uke og kos deg masse, vennen :)
    Klemmer og koser Lisa :)

    SvarSlett
  2. Oj, her var det lenge siden jeg har vært! Du tar så mange fine bilder og er en kløpper bak symaskinen, jeg burde jo komme hit oftere.

    God bedring til mellomste, og pass på helsa selv :)

    SvarSlett
  3. Takstein-lysestake?! Så kult!! Elsker alt som er gammelt, annerledes og med patina jeg :) digger! Fin-fine bilder og så skjønt at du og mellomsten tegner strektegninger - Ønsker deg masse gode bedring - og en fin uke videre :) klem

    SvarSlett
  4. Hei Janne:)
    Så kult! Og for et kupp:))
    Kjempefine bilder og:)
    Masse god bedring til gutten din!:)
    Og god tur nordover!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så kul lysestake!
    Takk for koselig hilsen på bloggen min. Stor stas at noen legger igjen kommentar når det er så lenge siden jeg har blogget!
    God bedring til gutten din :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Du er bra heldig, de var virkelig flotte disse:)
    God bedring til han som er forkjøla
    og god tur nordover:)

    Klem

    SvarSlett
  7. Heldiggrisen :)
    Disse lysestakene er bare sååå fine.

    Jeg tok med meg en slik takpannestein fra Spania, og når jeg finner lysholder og får noen til å borre hull i den, så blir jeg kjempeglad.

    Ble veldig nyskjerrig på badet ditt, det ser helt fantastisk ut.

    Og så må du få med deg give awayen hos meg.

    Klems

    SvarSlett
  8. Sjarmerende og fin lysestake. Herlig med litt rust ;-)

    God bedring til sjuklingen. Håper han føler seg bedre snart.

    Ha en riktig fin kveld!

    SvarSlett
  9. Så herlig lysestake :)

    Fin kveld til deg!
    Her sitter vi og nyter nymalt stue *smiler*
    klemklem

    SvarSlett
  10. For et kupp da! Slikt liker vi! :)
    Håper formen til lillegutt er bedre, og heldige dere som skal oppover til det vakre nord! :)
    Kos dere masse og god helg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  11. Så heldig! De er kjempefine! Ser ut som om den passer perfekt inn på badet ditt da. Det ser lekkert ut! Håper mellomstegutt har det bedre i dag. God helg! Klem

    SvarSlett
  12. Herlig bad. Og den sykkelen i vinduet er bare så kuuuul. Hilsen Grethe

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...