fredag 14. september 2012

Up north

Jeg er nordover, som dere vet:) For første gang er mellomste og jeg i Hammerfest for å besøke søstern med familie.
Opp og hoppe kvart på fem, tidlig morgen... ;) Fly og buss, og her er vi!
Må si at jeg et blitt helt satt ut av hvor storslått naturen er her oppe i verdens nordligste by... vakkert!
I disse dager dominerer høstfargene, og det er et fargekart uten like.
Vi har sett  reinen rusle godmodig rundt, vi har kjent på plutselige vindkast og vi har følt sola varme i ryggen:)
Vi har ennå noen dager igjen, gleder oss.
I kveld skal vi lage hjemmelaget Sushi, åh, DET setter fredagen i stjerne status:)
I går fikk vi smake, og spise masse (!) av svogers' hjemmelagede tomat suppe... Digg!
Jeg blogger nå fra mobilen, så det blir vel så som så med blogge «kvaliteten» ;)
Klem Janne:)


 









6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder:)
    Har vært i Hammerfest, men begynner å bli noen år siden. Har familie, litt uti slekta, i bl.a Rypefjord
    Kos deg masse på besøk hos din søster:))
    Klem Veronica

    SvarSlett
  2. Hei skjønne deg:)
    Kos deg masse på tur,herlige bilder:)Eg har vært i Hammerfest ein gang og det er spesielt å være så langt nord:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Må være herlig å oppleve!
    Har reist veldig lite i Norge.. Ikke vært lenger nord enn Kristiansund ;-) gikk flyturen bra?
    Ikke godt med flyskrekk... Pappa har det, og har også en jobb han må reise en del med.. Han velger tog eller buss han, om han kan, fremfor å fly.. Kan ikke være godt!

    Kos dere masse nordpå! Nyt nyt nyt!!
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Nord-Norge er bare helt fantastisk ღ
    - jeg har aldri vært så langt som til
    Hammerfest, men ser at det er helt
    fantastisk flott. Kos deg masse, både
    med natur, familie og ikke minst god
    mat ღ - og ha en fiiiiiiiin helg :)
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Så fantastiske bilder! :) Her må jeg snoke litt mer rundt skjønner jeg! :)

    Kos deg i nord!

    Klem C

    SvarSlett
  6. Heia Janne:)
    Kjempefine bilder og nord-norge er bare vakkert!
    Helt enig at sushi er den beste maten ever, hihi.
    Spiste det i kveld jeg. Og blir aldri heller:)
    Fin kveld!
    Klem Janne

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...