tirsdag 25. september 2012

Kjole fra Fretex


I dag fikk jeg brukt gråværsdagen til noe "nyttig" ;)
Jeg stakk innom Fretex i dag i håp om at hylla jeg så der for noen dager siden fortsatt var der...
Men akk...den var solgt. En skikkelig fining av en hylle lot jeg glippe for meg!
*litt småirritert*

...men jeg fant allikvel noe annet...
en finfin kjole!
Helt ny, og...til en billig penge:))

*glad igjen da, vettu, hehe*




Jeg har så absolutt en anledning til å bruke den også, gleder meg! ;)

Takk for alle skjønne kommentarer dere legger igjen, storkoser meg med hver eneste en!

Ønsker deg en finfin Tirsdag:)

Klem fra meg:)

9 kommentarer:

  1. Sånn er jeg også..går fra ting og så angrer jeg.
    Vet ikke om du så den blåe kofferten som har stått utti yttergangen på Fretex (jeløya) en stund? Jeg skjønte etterhvert at jeg skulle ha den, men da var det selvfølgelig for seint.. ;)

    Stod du på Torderåd i høst også?
    Jeg var innom der en tur. Falt pladask for den gamle mannen som støpte tinnsoldater.
    Jeg lurte på å bli med på julemarkedet,
    men vet ikke helt om jeg har krefter så tørr ikke å melde meg på. Skal allerede på et marked.
    Når er det forresten?
    Så kult at du skal stå. Da må jeg innom å hilse på. Vi har sånne avlange poser som vi varmer i mikron og legger de i senga før ungene skal sove. De elsker de! Nå er de desverre nedpakket i en eller annen eske da...

    Ha det fint!
    Siw

    SvarSlett
  2. Så fin kjole :) Gleder meg over at det ikke er bare jeg som titter innom Fretex i håp om å finne en liten skatt.. og ja, jeg har funnet noen. He, he men samboeren min har noen morsomme kjøp, og har dermed rett og slett bare sponset Frelsesarmeen. For de har havnet tilbake umiddelbart. Levert tilbake av han selv :)

    Ha en glad kveld :)
    Nann Karin

    SvarSlett
  3. Enda godt du fant slik en fin trøst da, når hylla desverre var solgt! :)
    Ønsker deg en fortsatt fin uke!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  4. Lekker:) Vår Fretex-butikk ligger slik til at jeg ikke går forbi den når jeg skal til og fra jobb. Dermed glemmer jeg den. Leit, for jeg vet at der kan være mange spennende skatter bare man leter litt.

    Fin kveld til deg
    og god klem:)
    PS; har sendt deg en mail;)

    SvarSlett
  5. Hei søte deg:)
    Tusen takk for så fin kommentar hos meg,du er best!
    Så dumt med den hylla,det er typisk det men er jo ikkje alltid ein har annledning nett da til å kjøpe men heldige du var som fekk taki den flotte kjolen,den var nydelig:)
    Skulle ønske vi hadde ein Fretex butikk her og,det nærmeste eg kommer Fretex er klesbokser der eg har gitt klær,synest det er supert å kunne gi bort det ein ikkje har brukt for lenger:)

    Ein kjempefine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Nydelig kjole i lekker farge!! og godt du fikk shoppa noe da:))
    Kjenner jeg begynner å få litt shoppe abstinenser hahaha...får vente til
    jeg ser litt blå himmel;)
    Og frem til da får jeg ta hva man har:)))
    Ha en fin fin dag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  7. Skikkelig kjolefin blir du nå.
    Ett godt plaster på såret.

    Klems

    SvarSlett
  8. Den var fiiin!
    Artig å finne sånt fint på Fretex.
    Takk for koselig kommentar hos meg, ble glad :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...