tirsdag 17. januar 2012

Babykjole fra 1930


Idag vil jeg vise dere en nyyydelig kjole...
fra 1930 (ca).



Den er så hvit og fin, og stoffet er av bomull, men den er stivet opp.
Denne kjolen brukte min farmor da hun var baby.

Sommerkjole.






Fiiiiin??:))

Farmoren min, lillesnuppas oldemor, ønsker seg så gjerne et
foto av jenta vår med denne kjolen på, så i dag har 
vi hatt en liten fotosession:)


Herlige, lubne... :)




Her henger kjolen på den gamle kjellerdøra som jeg har hengt på veggen i stuen:)
Digger fortsatt ideen, og at jeg fikk satt den opp!
Synes den gjør seg stort:)




Her på Østlandet er det en nyyyydelig dag.  Jeg må ordne litt hjemme først med
klesvask i lange baner.... jeg kanskje rekker en tur ut med vogna
før jeg må ha middagen klar:) phu.


En deilig dag til deg:)

Klem

- Janne


A little dress my grandmother got when she was a little baby.
Now my little girl is wearing it:)
A lovely day to U...

3 kommentarer:

  1. For en skatt!Nydelig:))Kos deg med finværet,klesvask og middag:)Klem

    SvarSlett
  2. Åh, for en herlig kjole! Og den ble bare enda finere mot den flotte kjellerdøra!
    Vi har også hatt nydelige soldager....men i dag plask regn. Nå ser jeg frem til våren og er glad det ikke er snø som kommer ned:))
    Takker for hyggelig komentar!:)
    - ble veldig fornøyd med meg selv med de halsene:))
    Ha en fin fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Tenk at du har en kjole fra din farmor. Det er jo helt unikt. Ååååå som jeg kunne ønske jeg hadde det... Skulle forøvrig gjerne hatt ei lita tulle å kle opp også. Jentene mine har blitt så store. Nydelige bilder....
    Virkelig kult med den døren. Elsker slikt!!!
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...