onsdag 11. januar 2012

Nytt år, nye muligheter:)



Da har tiden kommet til å begynne å blogge litt igjen etter juleferien:)

Mitt første innlegg i 2012 blir med noen "gamle" bilder fra jul... faktisk.
Jeg melder meg på utfordringen hos







... Bildet er fra et dekorert fat jeg hadde i julen.
Detaljer. Helt uredigerte, og tatt med det fineste lys denne dagen:)

Nytt år, nye muligheter. 
Mye skal skje i år.
Eldstemann begynner på skolen dette året, og lillejenta begynner i barnehagen:)
Jeg skal også begynne å søke etter jobb...*iiiiiik, spennende!!*
Lurer på hvor jeg havner hen:)
Tiden får vise:)


Jeg liker at hverdagen har begynt igjen!
Har også bestemt meg for å gjøre alvor av alltid: "Jeg begynner til mandag..."
Ja, jeg tenker på både helse og kosthold:)
3 barn krever sitt, så må være i form!
Enn så lenge har det gått finfint, har gått turer foreløpig (noen laaaange og andre litt kortere.)


Håper det nye året har startet fint, og at hverdagen går sin gang hos deg og:)

Klem

- Janne




2 kommentarer:

  1. Hei og godt nyttår:)Ja det er godt med blanke ark og en ny start..Så spennende med skolebarn og barnehage dette året.Da går tiden enda fortere..Nyt dagene:)klem fra kathrin

    SvarSlett
  2. Godt Nyttår til deg!
    Mye nytt og spennende som skal skje hos deg i år!
    Ønsker deg masse lykke til med jobbsøkingen :)
    klem Laila

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...