torsdag 12. januar 2012

En, to, tre, fire og fem.



Skål på skål på skål på skål....
Ja, 5 stk ble med meg hjem fra en liten bytur i dag:)

Fiiiine:)


Nydelige detaljer under!


Kremmerhuset hadde et innlegg om disse skålene, og da
var jeg solgt med det samme. Måtte ha!

Og her er de;)) *fniiis*
Billige og!

Elsker at jula er over, og elsker å få inn nye saker i heimen igjen.
Pasteller er vakkert, og nå er de også inne hos meg:)
Endelig:)

Igår fikk jeg faktisk vårfornemmelse altså, så mildt og deilig det er!
Sola skinte, og det var smeltevann på bakken....
Selv om det er en smule unaturlig at været er så mildt som det er, liker jeg det godt. 


Ha en deilig dag!

Klem

- Janne


Something new in my home today. Love the colours.
Have a nice day!

2 kommentarer:

  1. De var kjempefine.
    Herlig fornyelse!
    Der var det med ett mer på ønskelista mi =)
    HA en fin kveld!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...