fredag 13. januar 2012

Gerbera.


En liten fargeklatt for helgen:)

En herlig gerbera med en nyyydelig farge.
Kjøpte to stk på Rema 1000, de holder seg leeeenge!


Vakker!


Har kost meg skikkelig i dag, har hatt eldstemann og minstejenta på tur.
Har nydt sol og varme i dag,  ved sjøen... *idyll!*
Sola varmet godt!
Blir nesten litt lurt i disse dager, tror jo nesten at våren er her;)
Mens minstejenta sov under trilleturen, benyttet vi to andre oss til å 
samle steiner i vannkanten og så kaste de ut igjen, herlig!




En annen ting jeg går og lurer på... 
 
Om jeg skal ta jegerprøven??
Mannen har gjort det, og det virker egentlig ganske kult:)
Herlig friluft og god mat, er ikke det ok??:)

God klem til deg:)


An amazing plant, this flower, with its beautiful colours.
Spring is in the air, it seems.
Have a good weekend!

5 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en deilig dag. Store kontraster når man tenker på at det ikke er mange dager siden vi dyttet vognene i masse snø:-)
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  2. Hadde det ikke vært for den kalde vinden vi har hatt i dag hadde jeg nok fått en deilig vårfølelse jeg også..:)
    Nydelig Gerbera du har fått deg!
    Sikkert spennende å ta jegerprøven, men det hadde nok blitt for naturopplevelsen jeg hadde gjort det.. Tror aldri at jeg hadde klart å skyte et dyr ;)
    klem fra Laila

    SvarSlett
  3. Så nydelig med gerbera..fantastiske bilder..
    Deilig med en sånn fin turdag ved sjøen..sommer som vinter.
    Syns du er tøff jeg ..hiv deg på jegerprøven !
    Nyt helgen!
    klem Anne

    SvarSlett
  4. Nydelig! Og takk for besøket i bloggen min! :-) Ha en fin kveld! :-)

    SvarSlett
  5. Nydelig farge!

    Synes også du skal hive deg på jegerprøven:)
    Har du lyst - bør du bare gjøre det!

    Klem Gitte

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...