mandag 30. januar 2012

Deilig, nykvernet kaffe om morgenen!





En deilig nytrukket kaffe om morgenen?
Uerstattelig... :)
Spesielt nå... Vi har endelig fått oss ny kaffemaskin!
Den har stått lenge på ønskelista vår, og fredag forrige uke kom den hjem...:))Vi er storfornøyd!
Vi drikker akkurat passe nok kaffe slik at denne kommer veldig godt med.
Og så enkelt!
Trykk på knappen , og vips: coffee for u....

Kvernet kaffe smaker best, og derfor vi valgte denne: God pris og god på kaffen:


KRUPS 
Bildet er hentet fra Lefdal.no




Så nå nyter vi kvernet, deilig kaffe hver dag:)

Blitt litt avhengig av kaffe om morgenen, men mange ville sagt at det ikke er så rart...;)) hehe.

Klem til deg!
Husk min give away!
En liten gi bort, men en sjarmerende sådan:)

Se  HER


A new coffeemachine is in the house!
Love it:) 

4 kommentarer:

  1. God morgen..Ingenting slår en god kopp nytraktet kaffe..
    Den besteste start på dagen:))
    Nyt!
    klem

    SvarSlett
  2. Helt enig,- ingenting slår en deilig nykvernet og nypresset kopp kaffe på morgenen! Jeg har selv koset meg med et par doble espresso på morraskvisten i dag.. Nå er det tomt for espressokaffe, så jeg må nok ta den laaange og slitsomme turen innom Dromedar i dag... sukk... Neida, det gjør jeg med glede! For hva vil morradagen bli til uten?? Ha en videre strålende dag!

    SvarSlett
  3. NYYYT din kaffe med glede !!!
    Gratulerer med ny kaffemaskin!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...