torsdag 19. januar 2012

Slik ser fatet ut i dag... :)



Har nettopp hatt deilig lunsj med venninner og barn her i dag, og jeg
serverte frisk kyllingsaltat:)
Deilig!....OG sunt;)

Vi har ikke bare spist og kost oss, vi startet nemlig barseltreffet med
en times rask og effektiv  gåtur! Det var koselig det også;))
Dette prøver vi å gjøre en gang i uka, itillegg til annen trim.
Jeg merker at formen stadig blir bedre, det er deilig å gå opp en bakke uten å bli utslitt! ;)

Nå tar jeg meg noen ledige minutter for meg selv før snuppa våkner, slik at jeg får blogga litt:))

Jeg fikset om fatet jeg har på stuebordet, og her er bilder:
 
 
 

Finfint fotolys i dag! Alle bildene er helt uredigerte.
Da er det gøy å ta bilder:)





Nydelig gammelrosa...elsker fargen på disse rosene





Vi får besøk snart, av svigermor:) 
Mannen og jeg skal på en etterlengtet middag for 2 (!) i heglen, og svigermor 
skal være barnevakt:)
Blir bra:)

Ønsker deg en good torsdag!

Klem

-Janne

2 kommentarer:

  1. Hei:)ja det er lurt med litt trim etter fødsel,og det er jaggu ikke mye som skal til.
    Når man er flere er det jo enklere også:)
    Så vakre bilder av fatet ditt,Jeg må ut og kjøpe friske blomster til helgen..Kos deg masse med kjæresten,det er fint og få litt alene tid:)Gull verdt!
    klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder! Det fatet var nydelig med pene farger. Tipper dere har hatt en koselig dag! :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...