mandag 30. januar 2012

Nye knagger



To innlegg på en dag, ikke værst:)
Idag har lillesnuppa og jeg kost oss på babysang, utrolig koselig!
Hun fulgte med som bare det, og var veldig fornøyd og blid:)

Ellers har dagen vært hektisk, unger hjem fra barnehage (noe sent i dag) middag og klesvask.
Tiden flyyyr....:)
Nå er alle i seng. Jeg er heldig med unger som legger seg om kvelden. Nå 
sover også lillensuppa hele natten også! Luksus:)

Men nok om det...
Har kjøpt noen fiiiine knagger på   Kremmerhuset :)




Har lenge ønsket meg disse, og nå er de mine:))






Jeg har de samme knaggene i hvite, kjøpt tidligere.




Bilder også fra bestefarsklokka.
Gammel og kjær.
Uerstattelig.


Ønsker deg en finfin kveld:)

Klem Janne:)

Give away hos meg, se HER

My baby and i went on childsinging with other babies today. So nice:)
Bought some pegs(?) for my clothes.



2 kommentarer:

  1. Såååå flotte knagger! og den gamle klokka må være ekstra moro å ha:)
    Herlig når en kan få lagt ungene på kvelden ja....hmm, det er noen år siden jeg klarte det hihi:)
    Fin kveld til deg også!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Hei, så fine bilder :) Fin blogg du har. Jeg selv elsker loppis og vintage... oppussing... interiør rett å slett. :)
    Er ny i blogg verdenen, begynte å surfe rundt på blogger for en mnd siden da jeg startet min egen blogg, blir så inspirert. Stikk gjerne innom bloggen min... kanskje jeg kan inspirere tilbake? :)
    La meg til som følger, gleder meg til å følge deg videre :)
    -Diana-

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...