søndag 29. januar 2012

Willow Tree


Jeg har begynt å samle på disse
fantastisk fine, håndlagede figurene fra Willow Tree.

Da jeg fylte år sist, fikk jeg min første figur.
"Friendship".
Da jeg fikk den ble jeg så rørt!
En av mine beste venninner ga meg den, og den betyr mye fo meg. Hun er så snill og go!


"Keepsake"               "Friendship"


Min andre figur, fikk vi til jul. 
Vakker, med hjertet i hånden... :))
Synes hver og en figur har en mening bak seg. Skal du gi bort en gave som
betyr litt ekstra, gi en slik en. Det finnes maaange av de, alle er håndlaget også.
Du kan finne fler her:





Mine to figurer står på peishyllen:)




Vi startet dagen tidlig i dag, og vi har vært ute i et par timer med ungene.
Akebrett er gøy, både for små og store barn!:))

Vi har hatt besøk, og nå er det steik i ovnen, mannen i huset står for den.
Flink til å lage mat, vettu:))


Ha en god søndag da!

Husk min give away:)

Klikk


Willow Tree, love its creations.
Been out with the kids today. Fun!


1 kommentar:

  1. Nydelige de var:)
    Så koselig å få en slik gave med virkelig mening:)

    Klem Gitte

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...