tirsdag 5. april 2011

Hjemme igjen:)



Etter en deilig tur hjemmefra, har vi nå kommet i hus igjen. Utrolig deilig å komme seg litt vekk, og utrolig deilig å komme seg hjem "Borte bra, hjemme best..." kjent sitat som de fleste har brukt:) Vi har vært i Trondheim, en by jeg trives utrolig godt i. Har besøkt søster, svoger og tantebarn! Har vært på tur i denne byen jevnt og trutt siden 2003, og har likt den fra første stund! Mange severdigheter, mange unike butikker man ikke finner her hjemme samt koselige trøndere:)) Har familie i Trondheim, så besøkene blir flere ganger i året:)
Eneste "greia" er flyskrekken min...uff, ikke gøy altså! Etter ungene kom, har det bare tatt helt av! Flere som meg?? Jeg gidder jo ikke la være å fly selv om jeg ikke liker det, men det er fader meg ikke moro lell.. :P
Vel...det gikk jo bra...(denne gangen også) :))

Besøket har vært brukt til masse kos, masse mat og mye prat. Spill og lek med alle "ungan" har det også selvfølgelig blitt: :))                         
 
Noen bilder:


 Spill med barna, både med klosser og litt klang og sang på piano:)


Kjøpte også denne søte boken på Kremmerhuset. Vet ikke om jeg skal bruke den som et slags album eller oppskrifter...får  tenke litt på den;) 
Noen tips?:)


Stoffer fra Panduro


Et blikk av Trondheim gjennom fotolinsa...

Nå har jeg tent lys i stua, og det er snart klart for MAT! Er skrubbsulten!




Ha en god tirsdagskveld til alle som titter innom, ille koselig altså:))

2 kommentarer:

  1. Hei Janne!
    Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Alltid gøy med nye bekjentskap. Ja det er gøy med gamle ting. Tror vi er mange her inne med den lidenskapen gitt. Godt en kan glede seg over det:)
    Høres ut som om du har hatt en fin tur til Trondheim. Jeg har vært der to ganger og trivdes kjempegodt.
    Håper du får en fin dag.
    Klem Elin!

    SvarSlett
  2. Koselig at du vil følge bloggen min, og takk for kommentaren, tror kanskje det blir til at jeg behoder skapet nesten slik som avbildet :)
    Legger meg til som følger her hos deg jeg også :))

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...