søndag 10. april 2011

Vinneren er....


Først vil jeg si at jeg er kjempefornøyd med resultatet av min første Give Away...:)) Velkommen til nye følgere og til de som har vært med på denne trekningen! Artig altså!:)

Etter litt skriblerier, litt klipping, bretting og røring har jeg nå funnet den heldige vinner...




Vinneren er.....






.......

......



Mettepip med bloggen Solskinnsdager !

Gratulerer! 


Hun får selv bestemme hva slags kort jeg skal lage til henne, og til hvilken anledning-gleder meg til det!:)


Klokken fra Kremmerhuset er nå din:) Send meg navn og adr på mail, så skal jeg sende deg premien så raskt som mulig:) Hiusk å si hvilket type kort du vil ha! :)

Klemklem Janne:)


8 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til den heldige vinneren :))

    SvarSlett
  2. Oi hurra! Nå ble jeg kjempeglad. Tusen takk :-)

    Begynnte å svirre i hodet mitt nå...hvor skal jeg ha den flotte klokken, og hvilken anledning er stor nok til å fortjene et hjemmelaget kort :-)

    Sender deg en mail snart, skal bare fundere litt på det kortet. Hurra!

    SvarSlett
  3. Takker for en koselig kommentar på bloggen min. La meg til som følger av bloggen min, og gleder meg til å se hva du finner på i tiden fremover. Likte veldig godt rammen du laget av det gamle vinduet.

    Ha en flott søndagskveld

    SvarSlett
  4. Heia :) så fin en blogg du har-nydelige bilderamme du har laget av gammelt vindu. Det var en kjempeflott ide. Legger meg som følger på bloggen din-gleder meg til å følge deg fremover.
    Ønsker deg en fin ny uke- hjertelig hilsen Vera

    SvarSlett
  5. Hei! Kjempe koselig blogg du har, synd jeg ikke visste om Give Awayen før nå.. Du har jo allerede trukket en vinner! Spennende å følge deg videre. Jeg liker å følge andre "litt nye" bloggere, som også er småbarnsmødre, sånn som meg! :) God søndagskveld!! Klem Sigrid:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer masse til den heldige vinneren!
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Tusen takk for fin kommentar på bloggen min=) Synd eg oppdaga bloggen din rett etter trekninga då! Typisk;)

    Liker prosjektet ditt med pallesofa med trommelbord. Har lenge tenkt å lage eit trommelbord, kanskje eg skulle slått til med ein pallesofa og;) Greit med ein mann som jobber i kraftlaget med ubegrensa tilgang til tromler og paller;) Får følge med videre kor mykje jobb det er;-))

    Ha ein finfin søndagskveld! =)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...