torsdag 7. april 2011

Høyt henger den...Nibs utfordring for April!

Jeg slenger meg på Nibs utfordring for April nå i siste liten, kun fordi jeg har akkurat blitt ferdig med denne rammen... hehe. Dere som har fulgt med vet at det har drøyd litt...kremt...Men! Bedre sent enn aldri:) Og takket være denne utfordringen om å sende inn "do it yourself" prosjekter, klarte jeg jammen å bli ferdig også. Jippi! :)


Rammen har fått plass i 2.etg, på tømmerveggen, gjorde seg godt der!
Høyt henger den... :)

Detaljer...






Prossesen:






 Dette har nesten blitt et felles prosjekt sammen med eldstemann på 5, han digger å mekke litt sammen med ho mor! Brukes det verktøy i tillegg er han helt i ekstase! Såå gøy:)) På bildene over her er det krampespikre som må fjernes, det var ganske mange av de...

Vinduet ble kjøpt på Gjenbruket for 150,- (prutet det ned med en 50 lapp)... Det har blitt pusset ned, slipt og gjort det slik at det ikke fliser. Nye glass er blitt bestilt. De som var i, var ikke gode...:noen knust og noen med skikkelige riper i.


Str. på rammen er 145 cm i høyde, 45 cm i bredde:)

Etter all grovarbeidet, har jeg kuttet ut kartong pg papp som skal inn i rammen... pluss paspartout og fotos. Hvit kartong er brukt som bakgrunn da jeg ikke kunne finne store nok paspartouter(hadde blitt altfor dyrt for meg å bestille etter mål). Fikk kjøpt BILLIGE paspartouter på Nille, til kun 4,- stk! Hoho, megabra! Hadde noen kremhvite fra før som jeg også brukte. Synes effekten ble stilig! Bildene inni er av barna,samt et par av meg og søstern. Ville helst ha BARE sorthvitt bilder, men det hadde jeg ikke:)






Dette var mitt bidrag for April!
Håper ideen fenger flere, veldig artig prosjekt:)


8 kommentarer:

  1. Så tøff den ble! Flinka :))

    SvarSlett
  2. Knallfin ramme. Flinke du!
    :) Susanne

    SvarSlett
  3. Kjempestilig!!!! Lykke til i konkurransen!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Takk for koselig kommentar hos meg, legger meg til som følger hos deg og:)
    Kjempefin og kreativ ramme du har laget:)

    SvarSlett
  5. Den ble kjempefin! Ser ut som om du har brukt en del tid på å pusse det også.

    SvarSlett
  6. Rammen ble kjempefin. Likte også tømmerveggen din.

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...