onsdag 6. april 2011

Perfect Home...:)



Litt kos må man ha på en onsdagskveld også...:) "Lillelørdag"? :) I kveld har jeg vært på "Perfect Home" party, der interiør var hovedtema... Dette er er et homeparty som tilbyr en moderne og attraktiv interiørkolleksjon. Må si jeg ble meget positivt overrasket. Kjempefine, flotte saker til en ganske så grei og overkommelig pris! Dette er første gang jeg er med på et interiørparty, og det er stor  fare for gjentakelse! Jeg signerte meg opp for å være vertinne for et party på høsten, gleder meg allerede! :))


Du kan kikke på hjemmesiden deres HER 
Bli inspirert!


Du lurer kanskje på om jeg kjøpte noe? Joda, det ble da litt...3 fantastiske fine rammer måtte jeg ha... mørkt treverk med jern/metallbeslag rundt...Sååå fine!
Bildet av den ene rammen jeg kjøpte TO av finner du på side 14 i nettkatalogen deres.

Se HER

En annen ramme fikk jeg til en rimelig pris på selve partyet, bildet kommer i morgen. Litt dårlig lys på kvelden for en photoshoot;)

Og!...en annen ting... Jeg er ferdig med RAMMA mi! Tjohoo! Ble ferdig i stad.  Herlighet...ting tar tid...hihi:)
Bildet av den kommer også i morgen:)) Ble så bra atte.

Ha en flott kveld dere:)

3 kommentarer:

  1. Så bra!
    Da gleder jeg meg til i morgen. Spennende å se rammen du har laget.
    PH har mye fint så skal titte inn på katalogen dems. ;)
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  2. Det er så mye fint hos Perfect home... Håper du inviterer meg til party`et du skal ha til høsten;-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei

    Koselig og fin blogg du har:) Så fint at du har laget ett innlegg om Perfect home. Har hørt mye bra om det. Nå skal jeg ta en titt på nettsiden igjen.
    Legger meg til som følger her og leder meg til å følge med videre.

    Ha en koselig kveld.

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...