søndag 10. juni 2012

Den skal tidlig krøkes, flink...


...fotograf skal bli...

Hei og hoppsann!
Jeg har landa... i sofaen... skikkelig!
Har vært en superfin dag i dag, med sommerfest for familien på hytta i Agnes. For et herlig sted...:))
Vi har grillet og kosa oss, spist masse kake og tatt mange bilder.
I vår familie er det flere små fotografspirer, altså;))
Veldig kjekt å la de små slippe til med kameraet, utrolig hva de kan fange opp på linsa:)

Etter at de minste fikk lagt seg da vi kom hjem, fikk jeg løpt meg en tur også. 
Veldig fornøyd med løpeturen i dag, lengste ruta hittil... *klapp-på-skulder-til-meg* ;)


Bildene er fra blomsteroppsatsene til "tante" Anne, så fine, fine:))

Håper du har hatt en like fin dag som det vi har hatt. 
I morgen er det atter en ny uke:)

God klem til deg!

Janne

4 kommentarer:

  1. Nydelige og sommerslige bilder!!
    I kveldinga kom sola her, så nå krysser jeg fingre å tær for at den blir her noen dager:))
    I vår familie er det meg som er fotografspira hihi - ungene er for rask på labben til å lære:))
    Ønsker deg en flott kveld og en nydelige ny uke!
    Klem fra Janne:)

    SvarSlett
  2. Nydelige, stemningsfulle sommerbilder:)

    Fin ny uke til deg:)

    SvarSlett
  3. Så fiiine bilder. Og stor klapp på skulderen for joggeturen :))

    SvarSlett
  4. Herlige bilder!
    Ha en knall uke :D

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...