mandag 4. juni 2012

Min pimpa kommode er nu vekk...

.... fordi jeg akkurat har hatt en kjempehyggelig jente/dame på besøk her, hun har kjøpt kommoden jeg redesignet/ pimpa opp for en stund siden! Husker du den? Du kan lese mer om den her  eller se på headeren! Jeg var egentlig blitt veldig glad i den, men har for mye av mye... hvis du skjønner;) Det er herlig å møte slike glade mennesker! - hun sa forresten at dette skulle bli hennes "lykkekommode" da sommerfugler er hennes lykke i hverdagen. Fantastisk... Blir glad jeg! :))

Uansett, fikk laget to småvesker/ klemmepunger i dag og. Jaggu:)
Du finner de i min Eplabutikk

...sååå kjekk til bruk av kort eller småmynt!
"RetroKnapp"
"VimseKnapp"

I kveld skal jeg endelig få besøkt dere fine bloggere der ute, lenge siden sist føler jeg:)
Håper du får en fin kveld!
Klem Janne:)


2 kommentarer:

  1. Kul kommode og dine små vesker er så fine! Du må være skikkelig kjapp med å lage de. Ha en fin kveld Janne. :)

    SvarSlett
  2. Så flotte ting du skaper!..hyggelig at du likte bilde mitt:)
    God kveld til deg:))

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...