torsdag 7. juni 2012

På vei ut, hos Nib:)


Jeg elsker sommer.
Jeg elsker det å være ute i hagen.
Jeg elsker hagen min.
Den er ikke stor, den er ikke liten heller.
Jeg trives best i hagen når jeg har hele min LilleStore familie rundt meg.


Om kveldene er varme nok, tenner vi lys og er under taket på terrassen.
Jeg elsker å pynte opp med lykter og fine saker.
Gammelt som nytt.


Tepper i alle slag, store og små.
Myke og deilige.
Fargerike eller duse, fine.


Blomster pryder hagen.
Store og små.
I potter og kar.
Noen dufter herlig, andre dufter ei.


Jeg elsker å invitere til fest.
Fest... dvs lunsj, grilling eller en frokost. Ja, og fest da;)
For familie og venner er porten alltid åpen.


Vi bruker hagen og vi lever et terrasseliv fra forsommer til sensommer.



Godt det er å leve slik!

Bildeserien er fra sommeren 2011... :)
Det yndige, fine, vakre serviset kjøpte jeg på salg hos Kremmerhuset ifjor... :)
Epletreet som vises her er dessverre hugget ned i år... var veldig gammelt, og ga syke epler.
Kanskje vi igjen kan få et epletre med syrlige, friske epler...
*drømme...* 

Med dette er jeg med i Nibs utfordring for Juni.
Flere herlige bidrag og tonnevis med inspirasjon finner du

God sommer, da! 

Klem JannePannes:))


4 kommentarer:

  1. Vakre Bilder!
    Så koselig hage du har!
    Lykke til i utfordringen!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  2. Så nydelig!
    Så vakker blanding av gammelt og nytt! Det liker jeg ;)
    Serviset fra Kremmerhuset likte jeg veldig godt!
    Lykke til!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  3. Å, så deilig! Her kunne jeg ha ligget leeenge med magasiner, frukt og sval bris. Lykke til i utfordringen! Smil og klem:)

    SvarSlett
  4. Aaaah lekkert bidrag.. Deilig med egen hage :)

    KLem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...