søndag 3. juni 2012

For salg: små vesker til fine prinsesser:)

Her kommer det endelig en ny klemmepung fra meg:)
Etter en laaaang pause fra symaskinen, har den endelig fått rullet i gang trådsnella si igjen.
Fikk kreert en søt veske med en bæresnor laget av av tvinnet garn.
Passer utmerket til ei lita jente som er glad i å pynte seg litt! :)
Hun kan bære den i hånda, eller ønsker frøkna den hengende på skulderen, lager jeg en lenger snor enn den på bildet.

Kjenner du noen som kunne tenkt seg en slik?
Send meg en mail, så syr jeg på bestilling:)
Fåes med eller uten snor.






"VimseZebra"

For å åpne, klemmer man. Lettvint og greit, og holder småsakene på plass:)
Mål: Topp: 9cm Bunn 11 cm. Høyde 11 cm

Du finner den for salg i min  Eplabutikk:)

Fin uke til dere som titter innom!
Ps, må skryte på meg en impulsiv joggetur i kveld, det var digg:)
Ps2, fiiiineste jenta som er modell for veske"shooten" i dag, takktakk:)))

1 kommentar:

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...