torsdag 21. juni 2012

en liten detalj


.... ja, detaljer er viktig.
Om de er store eller små.
Den aller minste, lille sak kan gjøre en stor forskjell både på det ene eller andre.
Her viser jeg frem en litt stor detalj, bøttekupp på et bruktmarked.
Digger den:)

...Og så ble den så flott med en lavendelblomst i:)
....

Har ryddet, vasket, hengt opp tøy, og ryddet litt til i dag, phu!
...og fått et lite kvarter i sola og bare dormet... digg det å;)
Herlig sommervær idag. varmt og fint.



Detaljer.

Synes du detaljer er viktig?
Har kommet enda litt lenger på himmelforhenget i kveld, neste greie nå er håndsying...
åh, som jeg gleder meg...://
;))

Fin kveld til deg!

Ps, husk å ta en titt innom min Eplabutikk

2 kommentarer:

  1. Hei Janne,
    Tusen takk for superkos besøk på min blogg og hyggelig kommentar:)
    - Så oppdaget jeg også din kreative herlige blogg! Har tatt meg en god runde hos deg nå- Her var det så mye fint:)
    Gleder meg til å følge deg videre!
    Ønsker deg en fin fin fredag!
    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Hei, tusen takk for kjempehyggelig kommentar inne hos meg... :) Setter alltid så pris på tilbakemeldinger.. :) Og dermed så fant jo jeg veien til deg også...:)
    Så mye fint her, jeg kikker og kikker.. Kommer absolutt tilbake!!
    Ha en super kveld og en strålende helg.. :)
    Klem, Kristin

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...