onsdag 13. juni 2012

Gamle melkespann


....og sola? Den kom, den;)
*klaga litt på gråværet tidligere idag*
Som dere vet, iallefall dere som har fulgt meg en stund, er jeg over gjennomsnittlig
glad i gamle ting... jo mer slitent, jo mer rust... dessto bedre.
Da er jeg skikkelig glad i hjertet mitt:)
Loppemarkeder saumfares med bankende hjerte og høy puls...
Noen som kjenner seg igjen?


På fotoshooten igår, måtte jeg ta bilde av denne vakringen...
Sukk... er den ikke fiiiiin??
En slik en har stått på ønskelisten min en lang stund...
Om det er noen som har, kontakt meg! 
*et søk i blinde, jeg vet....*


Denne er skikkelig rusten, dvs... skikkelig fin.
Og så er det jo så gøy å få ta bilder av disse gamle tinga, da:)

Nettopp kommet hjem fra en joggetur, litt seig i beina idag, men jeg gjennomførte.

Jeg ser at telleren bare øker i antall sidevisninger om dagen, så artig!
Jeg koser meg virkelig med bloggen, og det er så mange herlige folk der ute- og for ikke
å snakke om all inspirasjonen jeg får....
Takktakk! :)
Velkommen til deg, om du ikke har vært her før:))

Stor klem fra meg:)



1 kommentar:

  1. Kjempefine bilder nok en gang:)
    Jeg har fått et slikt melkespann fra pappaen min og jeg er så glad i det! Det har til og med stempel fra den gården det en gang har stått!:)

    Det er gøy når sideantallet vokser ja! Blogging er artig!:-D

    En fin dag til deg:-)

    Klem fra Janne

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...