tirsdag 12. juni 2012

Fotooppdrag



I dag har jeg vært på foto"oppdrag" for egen vinning skyld...
Mitt lille sjarmtroll av et tantebarn har vært modell for meg og mine klemmepunger:)
Hun hadde visst gledet seg til å være "modell", hun visste ikke helt hva det var, men hun 
fant fort ut at dette var gøy!

Jeg trenger noen basisbilder til nettbutikken min, så da spurte jeg pent lillefrøkens 
mor om jeg kunne låne henne litt;)
Jeg ble kjempefornøyd med bildene.
I dette innlegget ser du noen av de:)

Tusen takk, Hildemor og Aurora-søte:)
<3


Vil du besøke eplabutikken min, gå inn her
Som du ser, selger jeg klemmepunger til små piker eller fine damer;)
Lang snor, kort snor-uten snor.
Du velger:)
Det kommer flere stk. etterhvert.

Nå er det natta for meg, er stuuuup trøtt!
-Natta!

1 kommentar:

  1. Auroramor var så stolt :) var så kos atte :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...