fredag 22. juni 2012

Whiteboard



Heisann:)
Denne uken har jeg ryddet...
Du vet når ting kommer hjem*etter at ho mor har finni noe fint i butikken* stort og smått, så blir det fullt etterhvert.
Jeg har vært flink skjønner du, jeg har ryddet- og gitt bort!
Fretex fikk jaggu både en-to og tre poser, og en stor søppelsekk av meg i dag!
Og det føles bra!
Nå er jeg faktisk ajour med så og si alt her i huset, for første gang på lenge.
All vask er vekk, alt rot er borte og alle hybelkaniner er vasket pent bort...
Herlig!

svimsehoder...hvem, sa du?


Jeg må vise dere min siste "smartie".
Vi er såpass mange i familien, dog de to minste gjør ikke annet enn bhg og lek, men tiden kommer for de, og:)
Vi trenger en som kan passe på oss, og dette er Mr. Whiteboard.
Jeg kan lett surre meg bort i hverdagens kjas og mas,
men med denne finingen blir det slutt på det.
Full kontroll.
Jeppsann:)

(kjøpt på Jula for billige 149,-
Penner følger ikke med.)

Må bare huske å skrive opp, da... ting som skjer;)

Velkommen til nye følgere, gleder meg til å hilse på!:)
God helg!

Rangla er fra Indiska igjen, utrolig fin.

4 kommentarer:

  1. Så flink du har vært som greier å rydde bort, og kvitte deg med noe :)

    Den dørstopperen er det sand i, så sikkert ingen sak å lage den sjøl. Er kjøpt på Bohus.

    Ha ei fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ble helt anpusten her når jeg leste og flink du har vært:)))
    Deilig ja - snart er det min tur...skal bare, først:o))
    Lurt med husketavle - om du er flink til å skrive hva du skal huske.:)
    Jeg er flink til å skrive huskelapp til matkjøp, men glemmer å ta
    med lappen hihi:))
    God helg til deg og dine! Kos dere i morra!
    Klem fra Jannemor:)

    SvarSlett
  3. Utrolig fin rangle, elsker fargene:)
    Smart med Mr. White Board i en hektisk hverdag. Kjenner meg godt igjen der:)
    Likte så godt bokstavknaggene dine også jeg. Hvor har du fått tak i de? Trenger noen til de søte små her i huset.
    Fine helgen til deg:)

    SvarSlett
  4. Så smart tavle og finfin rangle! Deilig å rydde og få orden, føles godt:-) Ha en fin ny uke!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...