mandag 11. juni 2012

Check it out, fine lampeskjermen


En skikkelig fiining har kommet i hus!
Denne fant jeg på standen til Østenfor under Mossedagene i forrige uke.
Falt for den med det samme!
Den er fra Rice og er en fargeklatt til tusen:)
En dag i kommende fremtid, skal lillemor få denne på jenterommet sitt.
Åh, som jeg gleder meg til å stæsje pikerom, da!:))


Sukk, denne er nyyydelig.... !
Herlige, søte, små pomponger rundt. Prikken over I`en.
*det mangler ikke en dusk, den er bare bak skjermen, hehe. Om du i det hele tatt merket deg tomrommet på pompongrekka*

Finfin kveld til deg!
Janne

11 kommentarer:

  1. Kjempesøt lampeskjerm, skikkelig prikken over i`en!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Kjempenydelig!!! Skikkelig herlig var den...må være
    moro å dille på et jenterom:)
    Her i hus har det "bare" vært gutter..:)
    Har en mini hurtig giveaway hos meg om du har lyst å være med..
    Ha en superflott kveld!
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Er noe merkelig med blogger for tiden...prøver igjen
    å skrive litt her..
    Kjempelekker den skjermen, ja skikkelig nydelig var den
    og heldig er lillemor som har deg til å pynte:)
    Har en liten hurtig giveaway igjen om du har lyst til
    å være med:)
    Ha en fin fin kveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  4. Så fin den lampeskjermen var, vil nok gjøre prikken over ièn den
    på lillejentas rom:))
    Klem Veroncia

    SvarSlett
  5. Lekker!!..flott på pikerommet:)
    Ønsker den en fin kveld:))

    SvarSlett
  6. For en fargerik herlighet av en lampeskjerm!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  7. Fresht!:D

    Bildet av tekoppen i Headeren min er ikke hentet fra bloggen, bildene Signe har brukt for å lage Headeren har hun hentet andre steder... Er lov det òg;) Kjempekos om du vil sende meg et forslag eller to!!:D Men bare om det passer, ikke stress...;)

    Klem fra meg og Leon:):)

    SvarSlett
  8. Åh..den var jo helskjønn !!!!
    klem Anne

    SvarSlett
  9. Nydelig !!
    Rice har så mye flott :-)
    denne vil jeg har også ...
    :-)

    SvarSlett
  10. KUL Lampe! Takk for koselig besøk på bloggen!
    Kommer tilbake.... litt travelt her i dag..
    ha en fin dag!

    SvarSlett
  11. KUL!! Kjekt med litt farger.
    Takk for at du likte bidraget mitt. Såg du var enig med Lisette ;-) Sette STOR pris på det. Finaleplass er nytt for meg og det er derfor knall kjekt å lesa at nokon likar det. God natt!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...